29 Aralık 2006 Cuma

YILBAŞI VE TATİL COŞKUSU HERYERİ SARDI!!



Bu gün şirkette yılın son iş gününü tamamladık..Gerçi pek iş yaptığımızı söyleyemeyeceğim :)) Parti yapmaktan ve kutlamaktan pek fırsatımız olmadı da :))

Günler önce kurduğumuz yılbaşı ağacımızın altına departman olarak yaptığımız çekilişte aldığımız hediyeleri koyduk..Beklemek gerçekten çok heyecanlıydı diyebilirim..


Ayrıca dün akşam yaklaşık 90 tane kurabiye yapmıştım bugün için. Onları hazırladığım sepete koydum ve ağacın altına yerleştirdim.. Herkes çok bayıldı..İnsanları sevindirmeye bayılırıyorummm !!!!

İşte kurabiyelerim !!!


Bu sefer tek tek poşetledim onları ve renkli kurdelelerle süsledim ... Kurabiye tarifi , geçenlerde Melis için pişirdiğim kurabiyeler ile aynı...

Hepinize mutlu, sağlıklı, huzur dolu bir yıl ve iyi bayramlar diliyorum!!!

1 yorum:

Burcu ÜNAL dedi ki...

müge, keşke sizin şirkette çalışsaymışım..ne kadar nazik ve içtensiniz..

sevgiler..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails