10 Nisan 2007 Salı

OYUNDAYIM OYUNDA !!

Bu oyunlar çok hoşuma gidiyor.Sağolsun Betül'cüm ve Burçin'cim beni de dahil etmişler..Üstelik mis gibi harika keklerinden ve kurabiyelerinden de ikram etmişler..Katılmamak olur mu hiç..
İşte başlıyoruz.Oyunun teması 3 ...Evet 3 adet cevap vericem her soruya..
Bakalım nasıl olacak..

Önce sorularımı cevaplayayım sonra sobelerim de ebelerim de :))

1.Daha önce yaşadığım üç şehir:
Manisa (doğum yerim), İznik (Bursa) , Edirne
2.Tatil için gittiğim ve önerdiğim 3 yer :
Fethiye, Kalkan, Selanik
3.Yaşamak istediğiniz 3 şehir :
İzmir, Selanik , Roma
4.Şu anki mesleğim:
Esasen filolog yani dilbilimciyim .Ancak özel bir firmada pazarlama alanında yönetici olarak çalışıyorum.
5.Dünyaya yeniden gelsem:
Ünlü bir şef olmak isterdim ya da designer
6.Kesinlikle ben yapamazdım dediğim meslek
Satışçı olmak :)
7.Yaşam felsemi oluşturan söz
Hayat çok fazla kısa , anı yaşa (VITA EST SUMMA BREVIS , CARPE DIEM)
8.Bir kitaptan alınma çok sevdiğim bir söz
Söz olarak net bir şey söyleyemem o kadarına hafızam yetmez :) Ama son dönemde hararetle okuduğum ;
Bronz Atlı (Paulina Simons) kitabının her satırı :)
9.Tahir ile Zühre (Nazım Hikmet)
Tahir olmak da ayıp değil Zühre olmak da
hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil,
bütün iş Tahirle Zühre olabilmekte
yani yürekte.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us Cheesecake'den birer dilim Gülenay'a, Ümran'a , Hayat'a

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Cevizli cupcakeler'den birer tane Tulosh'a, Pembeli'ye , Mutlu Fırın'a


Free Image Hosting at www.ImageShack.us Çikolatalı Muzlu pastamızdan bir dilim Mavi Pire'ye , Açık Büfe'ye , Özlemhan'a

gönderiyorum... Laf aramızda sobelenmeyen blogcu arkadaş bulmakta baya zorlandım..

Birbirimizi tanımak adına ben bu oyunlardan çok hoşlanıyorum..

Umarım siz okuyanlar da keyif almışsınızdır.

Sevgilerimle,

3 yorum:

Tulosh dedi ki...

Canımm çok teşekkür ederim cevizli kekler için. Bu sorularda iyi oldu birçok blogger arkadaşları biraz daha tanıma fırsatımız oldu.

GANNE dedi ki...

Mineciğim, seni tanımak güzel oldu. Manisa doğumlu olman dikkatimi çekti. Ben de Salihli'liyim. Hemşehri sayılırız. :)
Pastalarını hayran hayran takip ediyorum. Maaşallah, hepsi çok çok güzel. Ellerine sağlık.
Sevgiler...

Nukhet dedi ki...

Mugecim

Biliyor musun ayni siiri secmisiz. Cok severim ben Tahir ile Zuhreyi, ustelikte tamamni yayinladim. Sevgiler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails