8 Mayıs 2007 Salı

GÜNLERİN EN GÜZELİNDE DOĞAYI KEŞFEDİŞ

Bugün 8 Mayıs ... Bugün günlerin en güzeli; en azından benim ve eşim için :) Bugün bizim 3. evlilik yıldönümüz !
Evlilik yıldönümlerimizde genellikle kendimize fırsat yaratıp yakın da olsa bir yerlere kaçmayı adet edindik ilk senemizden beri.
Bu sene de üç günlüğüne Bolu Abant seyahati yaptık...İşte Bolu'dan , cennetin bir köşesinden fotoğraflar ve eşime hazırladığım süpriz hediye ...




Image Hosted by ImageShack.us

Eşimin ve benim resimlerimizin bulunduğu, üzerine farklı mesajlar yazılmış bir kutu çikolata ! Eee bu kadar tatlı ile haşır neşir olan bana , bu hediyeyi hazırlamak uyardı :)



Image Hosted by ImageShack.us

Bolu Abant Gölü




Image Hosted by ImageShack.us

Bolu Gölcük





Image Hosted by ImageShack.us

Bolu Gölcük




Image Hosted by ImageShack.us

Papatyaların Şenliği

17 yorum:

Yasemin dedi ki...

nice guzel yillarda beraber olmanizi dilerim.. bizde bu sene 3 seneyi devirdik. daha nice 3,30,300 senelere :) rabbim ahir ömürde beraberlik nasip etsin insaallah ;)

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Müge nice mutlu yıllara...
Çikolatalar çok güzel olmuş ellerinde sağlık :))

Pasta Cafe dedi ki...

Müge'ciğim, nice mutlu yıllarda birlikte olmanızı dilerim canım. Bir ömür boyu mutlu olun eşinle. Resimler de hediyen de çok güzel ayrıca. Eminim eşinin çok hoşuna gitmiştir.
Sevgiler.....

Adsız dedi ki...

Müge'ciğim , nice mutlu senelere..
Abant ve manzaralar bana da bazı şeyler hatırlattı .. Eşim ilk kez orada bana sevgisini itiraf etti!!
beni de geçmişe götürdün.. sevgiler ve mutlu beraberlik size ..

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Müge Hanım nice sağlıklı, huzurlu, mutlu yıllara:) Geçen seneki evlilik yıldönümümüzde biz de Abant'taydık. Ben Abant'ı çok severim. Hediyeniz de hem tatlı hemde yaratıcı:)

Sevgiler.

Ceylan dedi ki...

Müge, uzuun mutlu-huzurlu yıllara! Yıllar çook hızlı geçiyor gerçekten. Hepsinin kıymetini bilmeli ! Çİkolata hediyen nefis olmuş, cidden sana yakışmış ! Harika bir fikir, hemen kopyalayalım :)) Ayrıca Tremisuya bayılırım, geçen gün kedi dili almıştım..üşenmezsem deneyeceğim ama buaralar gücüm ancak hazırlıklara yetiyor..en iyisi siz pişirin ben bloglara yalanarak bakmaya devam edeyim bir süre :)) Sevgiler!

Tuba dedi ki...

Nice nice mutlu, saglikli, guzelliklerle dolu beraberlikler diliyorum.

Yemekbahane dedi ki...

Herkese merhaba,

İyi dilekleriniz, samimi temennileriniz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.
Sevdiklerimizle sağlıklı, mutlu nice yıllara inşallah.

Sevgilerimle,
Müge

Betül dedi ki...

Mügecim,tebrik ederim.Bu arada çikolata hediyene bittim ben.Harika eminim eşinde çok beğenmiştir.
Sevgiler..

Nukhet dedi ki...

Daha nice mutlu seneler gecirirsiniz insallah. Mutlu saglikli olun, sevgiyle kalin

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Müge'ciğim birlikte nice yıldönümleri kutlamanızı dilerim. Hediye çok orijinal ve anlamlı olmuş. Tebrikler,
Sevgiler,

Adsız dedi ki...

Müge'cim eşinle birlikte nice mutlu yıllara diliyorum. Sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

SÜPER BİR HEDİYE...
ALLAH NİCE YILLAR NASİP ETSİN.
HEDİYEYİ NASİL NERDE YAPTIN?
:):):)
BENDE EŞİME YAPABİLİRİM.TATLICI BİRİ OALRAKTAN GÜZEL BİR HEDİYE OLURDU DOGRUSU.
BİLGİ VEREBİLRİMİSİN...

Unknown dedi ki...

BAYILDIM..
SÜPER BİR HEDİYE.
BİRAZ BİLGİ VEREBİLİRİMİ,SİN HEDİYENLE İLGİLİ.
NERDE NASİL YAPTIN.
BENDE YAPABİLİRMİYİM...

BENDE TATLIYI COK SEVEN BİRİ OLARAK EŞİME BÖLE BİRDEĞİŞİKLİK YAPABİLİRİM.

BİLGİ İSTİYORUM SENDEN BİRAZ:)))

NİCE SENELERE.
ALLAH DAHA NİCE SENELER GÖRMEYİ NASİP ETSİN.

hayat dedi ki...

Müge'ciğim, evllik yıl dönümünüz kutlu olsun.Sağlıklı sıhhatli uzun mutlu bir ömür diliyorum.resimli çikolata fikri de şahane:) afiyetler olsun.Abat rüya gibi görülmeye değer bir yer fotoğraflar da harika.
Selam ve sevgiler...

Yemekbahane dedi ki...

Arkadaşlar,

Ziyaretleriniz için sizlere ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

Aylin'cim,
Bu çikolataları beraber iş yaptığım esasen perakende çalışmayan bir firma yaptı benim için.

Sevgilerimle,
Müge

angel dedi ki...

merhabalar,bloğunuz çok güzel ve pratik tarifler var.bende beklerim....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails