17 Mayıs 2007 Perşembe

KREMALI DOMATESLİ MAKARNA

Image Hosted by ImageShack.us


Beni kesin bahar çarptı ! Üzerimde bir ağırlık, sürekli bir uyku hali..Sınırsız bir isteksizlik aldı başını gidiyor. Dışarıdaki güneşi arkamdaki pencerede görüp çalışmaya devam etme çabamı anlatmama gerek dahi yok. Çok zor oluyor gerçekten benim için. Halbuki benim canım o güneşi yüzümde hissetmek istiyor , sadece cama vuran ışığını görmek bana yetmiyor .

Bu aralar bu modda iken en tuhaf şey ise mutfakta olmanın biile beni yorması. Asıl enteresan olan gerçekten bu benim için. Canım hiçbir şey pişirmek istemiyor; bu da direk olarak bloğu etkiliyor tabii. O nedenle sizlerden özür diliyorum bu ara etkin olarak yazı yazamadığım için.

Bugün sizlere Engin'in favori yemeği olan makarnaya dair bir sos tarifi vereceğim. Yine basit ve pratik bir sos. Lezzeti ise son derece güzel. Umarım beğenirsiniz.

Malzemeler:


  • 3-4 adet domates (rendelenmiş)
  • 1 yemek kaşığı domates salçası
  • 1 paket krema
  • ince kıyılmış maydanoz
  • tuz-karabiber
  • Arzu edilen tipte bir paket makarna

Makarnanızı haşlayın ve süzün. Bir tencerede rendelenmiş domatesi salça ile birlikte kısık ateşte yaklaşık 10 dk kadar soteleyin.Sonrasında bir paket kremayı ilave edip bir taşım kaynatın.Ocağın altını kapatın. Tuz-karabiber ve kıyılmış maydanoz ekleyip makarnanızla karıştırın. Sıcakken rendelenmiş parmesan ile ikram edin ve mümkün ise aynı gün tüketin.

Afiyetle,

4 yorum:

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Müge'ciğim domatesli makarnaya bayılırım. Çok lezzetli görünüyor. Ellerine sağlık.
Sevgiler,

Aybike Ceylan dedi ki...

Sevgili Muge,
Ugramayali ne hos tadlar yapmissin, ellerine saglik. Hepsi cok nefis olmus.
Sevgiler.

ayseyaman dedi ki...

Sevgili Müge,
çoğu zaman yemek tarifinden çok yazılanlara bakarım, resimlere bakarım. Bazen keyfim olur hepsini okurum bazen öylesi geçerim. O yuzden önüme nefis bir soslu makarnada koysan, mantıda acsan farketmiyor. :) Hepsini beğeniyorum ben. Öncelikle eline sağlık, umarım keyfinde en kısa zamanda yerine gelir canım. Sen durumun sebebini bulmuşsun, mevsimlerdenmiş yakında geçer. Ben de evde bazen psikolojik olarak çürüdüğümü hissediyorum, eşim "tuzlayalım seni" diyor, birden gülümsüyorum. Duygularım anlık..Çalışsam ayrı bir dert, evde otursam ayrı..:)Sağlık olsunda.
Bu arada Baking 911'e zamanında çok bakmıştım, kek pişirme tekniklerinde bize çok yardımcı oldu..Neyse çok uzattım :) tekrar görüşmek üzere, sevgilerle

kamiş dedi ki...

merhaba Müge
O dediğin yorgunluktan bende de çok var bu aralar, sorma. Eminim bahardandır diyorum. Hatta geçenlerde biraz daha yürüyebilmek için bir bardak portakal suyu bir de filtre klahve içmek zorunda kaldım :) Sonra enerji depolamışım ve günü bitirebildim :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails