18 Haziran 2007 Pazartesi

BABALAR GÜNÜ VE RESİMLİ KURABİYELER

Image Hosted by ImageShack.us



Bugüne kadar hiç kutlamadığım bir gün benim Babalar Günü... Ama tüm özel günler gibi bu da tabii ki özel ve bu özel günde Şuşu'nun doğacak bebekleri Naz'dan babasına hediyesi için kolları sıvadım... Şuşu'nun seçtiği ultrason görüntüleri ve diğer resimlerden bir arajmanla kurabiyeler hazırladım.

Image Hosted by ImageShack.us



Resimli kurabiye'nin yapım aşamasını Pastacı Burcu uzun ve detaylı bir şekilde anlatmıştı. Ben evde printerım olmadığı için Kadıköy'de yer alan Duygu Ticaret'te print ettirdim. Gerçi hizmet anlayışlarından memnun kalmadığım için alternatif arama niyetindeyim , bunu da belirtmeden geçemeyeceğim.

Resimleri yaptırdıktan sonra iş kurabiye pişirmeye kaldı.. Kurabiyeler pişti... Şeker hamuru hazırlandı.. Sonrasında Burcu'nun belirttiği gibi resimler kurabiyelere uygun şekilde kesilip, şeker hamurlarının üzerine itina ile yerleştirildi.

Image Hosted by ImageShack.us



Kurabiyeleri tek tek ambalajlayıp, kırmızı rafya ile süsledim ve özel seçilmiş sevgi dolu bir kutuda , sevgi dolu notlar ile Naz'dan babasına doğru yola çıktı..

Image Hosted by ImageShack.us



Yüreği evlat sevgisi ile dolu olan tüm Babaların Babalar Günü Kutlu Olsun !!!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Canim Arkadasim,

Ellerine emegine saglik, gercekten hersey cok guzel oldu Burak kurabiyeleri aldiginda resimleri gordu notlari okumaya basladi gozleri dolu dolu oldu .Boyle ozel bir gunde yeni bir baba adayi ancak bu kadar duygulanabilirdi.
Tekrar sana cok ama cok Tesekkur ederim.

Sevgiler

Sule ( Susu )

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails