27 Temmuz 2007 Cuma

BÜYÜK BULUŞMA ...

Image Hosted by ImageShack.us


Çok enteresan gerçekten. Sadece mutfak günlüğü olarak başladığım blog maceram nerelere geldi... Adımları sayarsak ve geçmişi bir hatırlarsak :

  1. Herşey Sevgili Zuhal'in bloğunu keşfetmem ile başladı...
  2. Ben neden yapmıyorum dedim kendime ve YEMEKBAHANE'yi yaratmaya karar verdim...
  3. Zavallı telefonumla zavallı resimler çektim..amatördü ruhum..hala öyleyim ama o zaman da pek fenaymış şimdi bakıyorumd a :))
  4. Cici annem bana bir fotoğraf makinası alıverdi..Resimlerin ruhu az da olsa düzeldi..
  5. Blogları tek tek ziyaretlerim başladı...Sonra O'nu buldum...Burcu'yu...Hepimize en azından ufak da olsa bir katkısı olan Pastacımızı...
  6. Burcu'ya yazdığım bir mail..Hem beni hem de bloğumu derinden etkiledi...
  7. Aylardan Şubat'tı Burcu beni evine davet edip, şeker hamuru ile tanıştırdığında..Birlikte pastalar..kurabiyeler yaptık..O öğretmekten sıkılmadı ben öğrenmekten :)
  8. Hayalimdeki şeydi..Gerçek oluyordu..Fermolar, Nüanslar, Duygu Ticaret,Bilko'lar hepsini tanıyordum artık..Malzemelere dilim dönüyordu...Kim ne demek istiyor anlıyordum :) Kurslara gidip, filoş yapmayı öğreniyordum :=)
  9. Herkes her geçen gün kendini geliştiriyordu, hem yakinen takip ediyordum hem de kendime hepsinden bir pay çıkartıyordum.
  10. Mailleşerek arkadaş olduğum bazılarıyla..Hiç tanımadığım yüzlerle ortak bir platformda sohbetler ettim.
  11. Bloğum amacını aşmıştı artık..Sevdiğim şeylere vakit ayırmak benim için bir lüks değil bir hayat biçimi olmuştu.
  12. Yavaş yavaş dışarıdan da görülmeye başladı bloğum..Artık annemi,teyzemi , arkadaşlarımı aştı..Mutfağıma tebrik mesajları gelmeye başladı..
  13. Sipariş aldım, başkaları için pastalar yaptım..Sonunda özel telefon alıp ruhum itinayla okşandı..
  14. Peki şimdi ne noktadayım...En güzeli belki de ... Arkadaşlarım oldu... Ortak konusu olan , aynı şeyden keyif alan arkadaşlarım..

Vee... Duyduk duymadık demeyin Blog Camiası yarın Pikniğe gidiyor !!! Tanışanlar daha da kaynaşıyor.. Tanışmayanlar merhabalaşıyor...

Yaşasın Yemekbahane...Bana neler kattın şu kadar kısa sürede..Ama en güzeli bu herhalde..Yeni dostlar !!!

Sevgiyle kalın !

10 yorum:

gülriz dedi ki...

Mügeciğim, ne güzel duygularıma tercüman olmuşsun; ben bu kadar kısa sürede ne güzel arkadaşlıklar kurduğuma ve bu sanal arkadaşlarıma kavuşup kaynaşacağıma inanamıyorum bu günlerde. Yarın inanacağım umarım :)))) Sevgiler kocaman, sabırsızlıkla bekliyorum yarını...

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Müge,
Ne güzel, yarın kısmet olursa hep birlikte olup güzel dostluklar kuracağımızdan eminim.

Görüşmek dileğiyle..Sevgiler.

daimamutfak dedi ki...

Çok güzel anlatmışsınız...sevgiler.

Selen dedi ki...

Eveet ben de o yeni dostlardanım :))
Mailima cevap gelmeyince piknikten haberin olmayacak diye korktum ama sen geliyormuşsun bile.. En kısa zamanda yorumlaşmaya başlayıp da buluştuğum blogdaşım olacaksın sanırım :)
Yarın görüşürüz canım.

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Çok güzel bir gün olacağına eminim. İyi eğlenceler, keyifli dakikalar diliyorum sizlere.
Bir dahaki sefere ben de olmak istiyorum.
Sevgiler,

Yemekbahane dedi ki...

Kızlar ! Çok az vakit kaldı... Börekler fırında ;)

Heyecanlıyım hem de çok !!!

Müge

Adsız dedi ki...

merhaba mugecım:))ben saliha..bulustuk bıttı ama ben hala cok mutluyumya.sizi cok sevdım hemde ne sevdım..ıns..daha sık bulusuruz sevgılerımle

Selen dedi ki...

Şekerim sonunda tanıştık ve ben çok mutluyum. Hakikaten şekersin sen yaa :)

Hülya dedi ki...

Müge evrimini ne hoş yazmışsın;)Aynen ben de öyle nüksetti.İğrenç ötesi başladığım blog işinde sanki yol aldım gibi.Gerçi resimlerimde bir profesyonellikden söz edilemez ama en önemlisi gönlümü koydum bu işe.Umarım herkesin hayalleri gerçek olur.Ve hep bir adım ötesi başarı olur.
Pikniğin çok iyi geçtiğini öğrendim bu arada.Sizler adına çok ama çok sevindim..
Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Müge'cim bende seninle tanıştığıma çok memnun oldum.O güzel böreklerinden tatma şansım olmadı, inşalllah bir dahaki sefere diyorum. Seni kocaman öpüyorum. Sevgiyle..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails