25 Temmuz 2007 Çarşamba

NAZ'IMIZIN PASTASI

Image Hosted by ImageShack.us

Annelik Allah'ın bahşettiği en kutsal şeylerdir biri.Belki de en değerlisi.Henüz anne değilim ama anneme ne zaman baksam bunu hissetmişimdir.Onun gözümün içine bakışı, içinin titreyişi, bana verdiği sevgi ve değer bunların en güzel kanıtı.İnşallah bir gün ben de annem gibi bir anne olabilirim diye dua ederim hep, inşallah onun gibi hep anlarım karşımdakini hep değer veririm ne demek istediğine..

Ben anne olmaya henüz yeltenmemiş olsam da çevremde hatrı sayılır bir çoğunluğa sahip anne olan arkadaşlarımın sayısı.Artık haliyle beni de dürtüyorlar..Sıran geldi, hadi diyerek.. İşten güçten vakit bulunca inşallah ben de istiyorum :)

Bu kalabalık anne grubuna çok yakında gerçekten çok yakında hatta önümüzdeki salı günü biri daha eklenecek.Daha önce kurabiyelerini de yaptığım Şuşu kuşumuz (şule) salı günü anne olacak Allah izin verirse. Naz'cık dünyaya gözlerini açacak ..Mutlu yuvasında mutlu, huzurlu,sağlıklı büyümek için aramıza gelecek. Naz'ın teyzesi, anneannesi,halası,dedeleri herkesler onu bekliyor... Bir de ben DAYISI :) bekliyorum onun gelmesini :)) Eee çocuğun dayısı yoktu bari ben de dayısı olayım demiştim ilk haberini aldığımda , dayısı olarak kaldık :)

Dayısı Naz'a annesinin son iş gününde bir pasta yapıverdi...Naz huzurlu huzurlu uyuyor yatağında mışıl mışıl...İnşallah kızımız uslu bir kız olacak diyelim..


Image Hosted by ImageShack.us



Biz seni bekliyoruz Naz Bebek...Hazırlıklarımız son sürat devam ediyor..Çalışmaları buradan göstermeye devam edeceğiz..

Sevgiyle Kalın...

** Bu arada tarifini yazmadım pastanın ama düğün pastaları ile aynı tarifi uyguladım..İçine bol fıstık ve çikolata koydum..Soranlara duyurulur :)

7 yorum:

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Oy Oy pek tatlıymış Naz bebeğin pastası :))
Ellerine sağlık Müge eh dayılık kolay değil dimi :P
Umarım sağlıkla ve rahatlıkla gelir Naz bebiş
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

cnm ellerıne sağlık. senı lınklerıme eklemeye calısırken gırdım sayfana veee şok gecırdım resmen halbukı 2 dk once yoktu Naz cık burda.... eeeee benım kızımında dayısı yokk:) Özge nın de dayısı olurmusunn?? bır dee hanı bu sırın pastanın tarıfı:(
sevgıler
fıdan

Yemekbahane dedi ki...

Olurum tabi neden olmayayım dayısı Özgeciğin de olurum...
Tarife link koydum hemencecik :)
Kendinize iyi bakın...

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Çok güzel bir pasta olmuş gerçekten. Ellerine sağlık Müge'ciğim.
Sevgiler,

Adsız dedi ki...

Mügecimm kimbilir belki sizin kız dayıya çeker :)
Her zamanki gibi harikalar yaratmışsın..Daha seni bir çok hazırlık bekliyor gibi , kolay gelsin şekerim :)

Adsız dedi ki...

Selam,
Sayfadaki tarifler süper.
Ellerinize sağlık....
Linklerime ekliyorum

Yemekbahane dedi ki...

Valla dayıya cekerse belki hamarat olur ama hafif de balık eti olması muhtemel :) O nedenle teyzeye cekmesi en iyisi :)
Hepinize geldiğiniz için ve bana yorum bıraktığınız için çok teşekkür ediyorum.

Sevgiler
Müge

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails