27 Ağustos 2007 Pazartesi

HÜZÜN VE NEŞE

Haftasonum o kadar uç hisleri tadarak geçti ki.. Bugün sizlerle paylaşmak istedim duygularımı...Tıpkı başlığa yazdığım gibi hüznü, acıyı, ıstırabı yaşarken sevince, coşkuya da tanık oldum. Bu hayatımda ilk kez başıma geldiği için midir bilmem yaşamın ne kadar göreceli olduğunu, soluyacağınız havanın o gün nasıl olacağının açtığınız pencere ile birebir örtüştüğünü bir kez daha tanık olarak anlamış oldum..
Hepimiz kendi eksenimizde olanları yaşarken eksenlerin esasen ne kadar değişken olabileceğini gözlemledim.
Ölümü gördüm ... Sevdiğini kaybetmenin acısını çekenlerin hislerine ortak olmaya gayret ettim. Diğer taraftan hayata yeni bir adım atan bir çiftin gözlerindeki ışıltıyı seyrettim. Çok enteresandı benim için. Hugh Grant'ın bir filmi vardır.. 4 Nikah 1 Cenaze... Sanki onu oynadım ...
Çok çok sevdiğim can arkadaşım "Rüstoş'unu" aşkım dediği sevgili dedesini kaybetti bu haftasonu.. Hiç de kolay olmadı onun için kabullenmek.. Tabii ki olamaz.. Onun yaslandığı omuz olmaya gayret ederken ben bile inanmak istemedim Rüstem dedenin gittiğine.. Ama gerçekler değişmedi.. Onun acısını hafifletmeye çalışırken yaşadıklarım hiç tecrübe etmediğim cinstendi. Hepimizin yaşayacağı gerçekler yüzüme vururken ateşin düştüğü yeri yaktığını duaların okunduğu salonun açık penceresinden gelen düğün konvoyunun klakson sesleri hatırlattı bana..Evet ateş düştüğü yeri yakıyordu.. Hayat acı-tatlı bir yerlerde bir şekilde akıyordu.
26 Ağustos Rüstem Dedemizi uğurladığımız gün iken bir başka arkadaşlarımızın da yıllar boyunca Allah kısmet ederse hep neşe ile kutlayacakları en güzel günleri olacaktı..Onların gözlerinde gördüğüm ise sabah gördüğüme hiç benzemeyen pırıl pırıl ışıklardı..
Umut ... Mutluluk ... Yeni bir başlangıç...
Son ve başlangıç...
Rüstem Dedemize Allah'tan rahmet, Sevgim'ciğime ve ailesine sabır, yeni evli çiftimize de ömür boyu mutluluk diliyorum...

15 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Müge'ciğim,
Arkadaşına ve sana başsağlığı diliyorum canım.Hayatın silsileleri bunlar.Bir taraftan ölüm,bir taraftan hayata merhaba diyen bir çift göz ve dünya evine giren mutlu çiftler.Hepimizin kapısını çalacak,inşallah geç çalar canım.Tekrar Allah sabırlıklar versin canım.

Knadiliniz kutlu olsun.

Sevgilerimle.

Dilek Sahin dedi ki...

merhaba,

sitenizi yakından takip ediyordum ki, sevgimcigimin arkadası oldugunuzu ogrendim. o cenazede bende vardım, ilk kez bir cenaze torenindeydim ve cok kısa suredede olsa dostuma saskınlıgımdan, onların uzuntusunu kalbimin en derininde bu kadar yogun hissetmekten omuz dahi olamadım. sevgim ne sanslı ki sizin gibi dostları var...

Yasemin dedi ki...

canim mugecim, hayat boyle dimi bi yandan verirken bi yandan alir.. Ama buda bir denge aslinda, dilerim bu denge hic sasmaz cunku eminim o zaman bu dunya hic cekilir olmazdi...
Rustem Dede'ye rahmet dilerken arkadaslarinada bi omur beraberlik dilerim!

ebrulitatlar dedi ki...

Müge'cim Rüstem dedeye allah rahmet eylesin. Yakınlarınada sabır versin..

Aybike Ceylan dedi ki...

Sevgili Muge,
Hepinize bassagligi diliyorum, hayat maglesef her zaman iyi yuzunu gostermiyor.
Sevgilerimi gonderiyor, iyi bir hafta diliyorum.

serinmavi dedi ki...

Rabbim rahmet etsin....Acı ve sevinç bizim için...Selamlar...

Ceylan dedi ki...

Müge'cim, haklısın ölümler ve doğumlar peşpeşe oluyor sanki bize doğanın kanununu hatırlatırcasına. Doğum nasıl inanılmaz bir mutluluksa, ölümler de o kadar derin ve zor acılar. Hayatsa aynen akıp gidiyor işte!

Ben ikinci bebeğin doğumu ile yine biraz daha kabuk değiştirdim! Bakalım hayat daha neler saklıyor bizler için?
Sevgiler,

Yemekbahane dedi ki...

Arkadaşlarım,

Hepinize geldiğiniz ve dualarınızı eksik etmediğiniz için çok çok teşekkür ediyorum.

Sevgilerimle,

Müge

Unknown dedi ki...

Muge hayatin gercekleri bu, bir tarafta kayiplar,huzunler olurken bir tarafta kazanimlar,mutluluklar oluyor. Allah'tan Rustem dedeye rahmet, arkadasina ise sabirlar diliyorum. Sevdigin insanlari kaybetmenin acisi gercekten cok buyuk oluyor.Zaman acilari azaltsada malesef ozlemleri dahada artiyor.
Yeni evlenen arkadaslarina ise omur boyu surecek sevgi,saygi ve huzur diliyorum canim...
Sevgiler...

Beyhan dedi ki...

Müge'ciğim,
Çok önemli iki duyguyu aynı gün yaşamıssın.Allah yakınlarını kaybedenlere sabırlar versin.Ben de bu aralar çok üzüntüler yaşıyorum annemin rahatsızlığından dolayı.Bu gün biraz daha iyi çok şükür.Yazını okuyunca içim tuhaf oldu.Aslında herşeye hazırlıklı,dayanıklı ve güçlü olmak lazım değil mi?
Öpüyorum seni,hoşça kal...

NiNo dedi ki...

yazdiklarini okurken yillar once sadece ilkokul ucuncu sinifa giderken kaybettigim dedem aklima geldi, gozyasim indi akti icime arkadasinin basi sagolsun bu gibi haller zor hallerdir ne kadar paylasilsada azalmaz acisi sevinclerin cogaldigi gibi mekani cennet olsun diger arkadasina da bir omurmutluluklar dilerim canim

fidaneli dedi ki...

muge cım, hayat ıste.. basınız sağolsun demekten baska bırsey gelmıyor elımızden.. benım en yakın arkadasımın annesı vefat ettığınde bassağlığı bıle dıleyememıstım:( cunku sureklı bağıyordu soylemeyın bunu dıye.. acıı.. ama maalesef hepımız bu acıyı tadacağız.. tıpkı sevınlerı yasadığımız gıbı..

ağlıyorum..

sevgıler
fıdan

Selen dedi ki...

Mügecim,
Hayat böyle acımasız ve hoyrat, alışmaya ve unutmaya mahkum. Ama güzellikler de olmasa acılar dayanılmaz olurdu herhalde...Başınız sağolsun

Adsız dedi ki...

Her sabah izliyoruz çok hareketli neşeli bir abisin.Arada verdiğin bilgiler çok ilginç.Kadın programlarındaki makyaj ve gösterişten bıktık.Sizin programınızda bunlar yok.Çok başarılısınız.Ben Oğulcan Avcı Annem Sizin Programınızı ilgiyle izliyor başarılarınızın devamını dilerim.

Saygılar

Adsız dedi ki...

Biz Yorumlarınızı Görüyor musunuz Bilmiyoruz Görüyorsanız Programınızda Oğulcan ve Nevin Avcı'ya el sallar mısınız?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails