2 Ağustos 2007 Perşembe

YENİ BEBEK HEYECANI, SÜSLEMELER VE BEBEK KURABİYELERİ

Bir doğum hikayesini hiç başından sonuna kadar takip etmemiştim taa ki Naz'cık doğana kadar..Şule'nin bana telefon açıp "Sonuçlar çıktı, hamileyim" dediği akşam sanki daha dün gibi.Mide bulantıları, halsizlikler sonrasında cinsiyet merakı çektik birlikte... Kaç kilo aldın, canım şeftali çekti derken bitiverdi işte 9 ay göz açıp kapayıncaya kadar.Yani Şuşu ile hamileliği bizzat tecrübe ettim diyebilirim ;) Antrenman yapmış oldum anlayacağınız ;)


Aylar önce başladı hastane hazırlıklarımız. Önce Euroflora'ya gidip belirlediğimiz konsepte göre malzemeleri satın aldık.Kız bebeğimiz olacağını öğrendiğimiz için pembeden şaşmadık tabii ki kuralı bozmadan.Kapıya yapacağımız süslemeler için tüller, fırfırlar, bebek bibloları, kalpler, kurabiyeler için çubuklar,balonlar vs.. vs..
Sonra kapı takını, sepetini yaptık.Hepsi ayrı bir heyecandı bizim için..Hepsi Naz Bebek içindi ve çok özeldi. Herşey hazırdı...Süslü kızımızın oda süsleri hazır bekliyordu.. Hastane odası onun gelişini coşku ile karşılamaya yetecek kadar süslü olacaktı.









Teyzesi bir yandan çikolata ve bademlerini paketlerken ben de kurabiyelerini hazırlamaya koyuldum...

Doğuma sadece 2 gün vardı... Yeni kalıplarımla heyecanla Naz'ın doğumunu şenlendirecek renkli renkli kurabiyeler hazırladım...



En çok zıbın modeli kurabiyeleri yaparken keyif aldım..Sanki bebeğe gerçekten giydirecek gibi hissediyor insan ;)

Zıbın dışında, ayak izi, çıngırak, bibereon ve taç şeklinde kalıplar almıştım....



Bebek hazırlığı yapmak inanılmaz keyifli ve heyecanlıydı.. Darısı her isteyenin başına diyelim...

Dayılığıma dair haberleri sizlere vermeye devam edeceğim..Bu arada Naz'cık son aldığım bilgiye göre annesini uyutmamaya başlamış...

Sevgiyle,

8 yorum:

tedarikmucize dedi ki...

Tebrikler

Allah sağlıkla sıhhatle büyütmeyi nasip etsin inşallah :)

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Herşey çok güzel olmuş Müge'ciğim. Özelikle zıbınlara bayıldım. Ne kadar itina ile süslendiği çok belli. Naz bebek'e sağlıklı ve huzurlu bir hayat diliyorum.
Sevgiler,

ayseyaman dedi ki...

Müge,

Naz bebeğiniz hoşgeldi, annesine babasına sağlıkla mutlulukla büyütmek kismet olsun.
Sizin hazırladığınız kurabiyelerde çok güzel. Süslü kurabiye tarifiniz için yazınıza bir kez daha göz atacağım. Belki ilerde ben de bunlardan yapmayı denerim.;)
ellerinize sağlık
sevgilerle

Unknown dedi ki...

Ne güzel hazırlıklar bunlar. Naz bebeğede hoşgeldin. Dayısıda süper kurabiyeler yapmış ona. Ellerine sağlık. Sevgiler..

Nukhet dedi ki...

Naz bebege upuzun saglikli bir omur diliyorum ailesi ile birlikte. Ellerinize saglik, kurabiyeler de cok guzel olmus. Sevgiler

Selen dedi ki...

Çocuğum olunca ben de istiyorum bu kurabiyelerden bana ne.. Hem bizimkinde ne dayı, ne teyze, ne amca ne de hala olacak. Seçeneğin çok yani :))

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

YAAAA SÜPER OLMUŞLARRR BENDE İSTİYORUM BÖYLE KURABİYELER YAPMAK AMA NASIL YAPILIR NEREDEN BAŞLANIR BİLMİYORUM.BU KONUDA YARDIMCI OLABİLİRSEN ÇOK SEVİNİRİM KALIPLA OLUYOR AMA MALZEMELER NEREDEN ALINIYOR?HEPSİNİN KALIBIMI VAR?KURABİYENİN TARİFİ NASIL?ÜSTTEKİ SÜSLEMELERDEDE KALIPMI VAR YOKSA BIÇAKLA FALANMI BİZ YAPIYORUZ? AYYYY NOLUR YARDIM İSDİYORUM HELLPPPPP

Yemekbahane dedi ki...

Sevgili bakteri
Arzu edersen bu konuda kişisel bir kurs organize edebiliriz,detaylı olarak aktarabilirim sana

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails