20 Eylül 2007 Perşembe

ÖRGÜ MİLFÖYLER

Örgü Milföyler



Ramazan sofralarımıza bereket getirirken haliyle bloglara da bu yansıdı. Sizleri bilmem ama elimde yazacaklar birikti... halen de birikmekte...

Eeee karnım aç olunca gözüm de aç oluyor tabii hergün ayrı bir şeyler yapıyorum :)



Gerçi şu anda yazacağım yeni yapmış olduğum bir şey değil... Bizim son balkon sefasından kalma son tarif ....




Ramazan süresince gelecek misafirlerinize şık ama kolay bir börek sunmak isterseniz , örgü milföyleri çok seveceksiniz... Sevgili Burçin'in bloğunu gezerken görmüştüm ve hemen denedim...



Malzemeler :



  • Kaç adet isteniyorsa o sayıda milföy

  • İçerisine ne koymak isterseniz - benimki peynir ve maydanozlu


Burçin'in resimli anlatımı , gerçekten çok açıklayıcı...



Milföyleri kenarlarından üç yerden verevine kesip orta kısmına harcı koyup örgü örer gibi katlayın...

Üzerlerine yumurta sarısı sürüp, dilerseniz çörek otu ile süsleyip üzerleri kızarana kadar fırında pişirin.

Afiyetle,

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Müge'cim milföyler çok şık ve iştah açıcı. Ellerine sağlık. Geçmiş doğumgününde kutlu olsun. Nice senelere....

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Mügecim, ellerine sağlık börek nefis görünüyor.

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Ellerine sağlık Müge'ciğim. Çok güzel olmuşlar.
Sevgiler,

Selen dedi ki...

Canım Burçin de sen de harika örmüşsünüz vallahi :)
Çok öpüyorum

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım....Oldukça pratik ve lezzetli bir tarif...selamlar.....

Yemekbahane dedi ki...

Ebru'cum, Çok teşekkür ediyorum güzel dilğin için.

Pembeli, vallahi şimdi olsa da yesek .. açken daha da bir güzel geldi gözüme ;)

Burçin'cim, sayende bir şey katıldı mutfak bilgimize..Sağol canım..

Selen'cim, iyi ördük valla.. sen de başla örmeye ama rejime ters bilesin :)

Serinmavi, kesinlikle katılıyorum.PRatikler listesinde baş sıralara oturdu :)

hayat dedi ki...

Müge'ciğim, örgülü milföyler çok güzel görünüyor. Tam sahura uygun çayın yanına harika olur.Ellerine sağlık.
Hayırlı ramazanlar diliyorum...

Adsız dedi ki...

harikaaaa:)))

Hülya dedi ki...

Ellerine sağlık Müge...Şık bir tarif üstelik milföy olması garanti lezzet...

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Muge'cigim, cok leziz duruyor.
Iyi bir pazar ve guzel bir hafta diliyorum, sevgiler.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails