18 Ekim 2007 Perşembe

DÖNÜŞ..

Her güzel şeyin bittiği gibi bitti tatil..
Saat çalmadan uyanmanın keyfi de bitti tatil bitince...
06:15 kalk borusu kaldığı yerden ötmeye başladı yine..
Ama olsun o kalk borusu ötmese keyfini alırmıydım tatil sabahları kendiliğinden uyanıp, ohhh iş yok bugün deyip, dönüp, uykuya devam etmekten... Almazdım herhalde ...
Elde avuçta ne varsa bitmiş, yazmadığım bir iki yemek kalmış ... Onları da yazmak içimden gelmedi.. Ramazan sonrası daha farklı bir şeyler yazmalıyım dedim kendime...
Bugün hedef koydum ... Eve gidince muhakkak mutfakta tatlı bir koku bırakmalıyım ve yarın kokunun kaynağını buraya yansıtmalıyım...
Ama alışkanlık yarına kadar bekleyemedim işte. Baktım gelenler gidenler var , yeni bir şey bekliyorlar... En azından okumak için ...
Ben de yazmaya karar verdim...
Giderken internette aradığım şezlong resmini nedense bulamadım, ya da acelem vardı diyelim...O nedenle soranlar olmuş hani hayalindeki şezlong ya da parmakarası terlikler diye..
E giderken olmadı bari dönünce hem de kendi çektiğim şezlong resmini koyayım dedim :)



Bol uyumalı, bol yüzmeli, en fenası da bol yemeli tatilimden kalan bir enteresan resim var göstermeden geçemeyeceğim ....




Bu kocaman şeyden yiyemedim ben ... Zaten pek balık sevmezdim sanırım iyice soğudum :)

Afiyetle kalın,

5 yorum:

serinmavi dedi ki...

Hogeldin canım :)

Selen dedi ki...

Canım geldim yazını okurken hemen gözüm gidiyorum yazına kaydı, şezlongu aradım :) Eh az sataşmadık sana.. Neyseki tatilde çekmişsin fotoğrafı, hem de şezlongun hasını. Hoşgeldin, sefa geldin.
Öpüyorum

Yemekbahane dedi ki...

Herkese merhaba,

Kendime koydugum hedefi yerine getiremedim, hiç bir şey pişiremedim..O nedenle aynı yazı bir süre daha kalacak gibi..

Zira şimdi de iş için gidiyorum uzaklara !!!

İsraildeyim bir kaç gün...Bekleyin beni..

Sevgiler
Müge

Pastanı Seç dedi ki...

Zavallı arkadaşım benim , İsrailde değil mutfakta olmak isteyeceğine süphem dahi yok :)
Güle güle git güle güle gel !

Sevgiler
Aylin

Hülya dedi ki...

Hoşgeldiiiinnn....
Tatil Filmi gibi bir tatile mi gidiyorsun demiştim soruma resimli cevap gelmiş;)
Umarım çok keyifli geçmiştir...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails