25 Ekim 2007 Perşembe

SON BİR HAFTA

Biliyorum artık bıktınız ... Hep aynı resim... Hep aynı yazı... Bir tarif koymaz mı insan... Girip bakmaz mı şu bloğa ...
Haklısınız ... Ne deseniz haklısınız.. Bayram sonrası söz verdiğim gibi mutfağa girip yeni bir şeyler deneyemedim.Ama çok yoğun bir hafta geçirdim...İsterseniz biraz bahsedeyim..

Üç günlüğüne iş için Tel Aviv'deydim... Açıkça itiraf etmem gerekir ki, mevcut siyasal durumlar nedeniyle çok endişeliydim seyahatim için.
Havaalanında neler yaşarım, konakladığım yer nasıl olur, insanlar beni nasıl karşılar gibi endişelerim vardı.Sonuçta sadece basından ve medyadan takip ettiklerimdi tüm bildiğim.Ama bir kez daha gördüm ki her yazılana , çizilene , aktarılana körü körüne inanmak, önyargılı davranmak gereksiz...Tıpkı bize ve ülkemize yapıldığı gibi... Uluslararası bir şirkette çalıştığım için ve bu şirketi çok iyi bildikleri için mi bilmem ama ben çok rahat geçtim tüm sorgulardan.. Ancak şu bir gerçek ki.. Cep telefonumun şarj aleti bile tek başına dedektöre tutuldu.. Anlayacağınız her şeyim didik didik arandı..Ama son derece kibar ve yardımcı olmaya gayret gösteren çalışanlar tarafından..Bu bile onların sadece işini yapmaya gayret gösterdikleri izlenimi verdiği için katlanılabilir bir durum yarattı bende.Tel Aviv bulunduğu coğrafyanın çok ötesinde yapılandırılmış; bunu hissedebiliyor insan.. Çok temiz, alt yapısı kuvvetli ve son derece güvenli bir şehir izlenimi veriyor insana...
İsrail mutfağının en önemli hususlarından Humus'u bir de İsrail'de tatma fırsatım oldu..Gerçekten çok lezzetliydi..Bunun dışında yediklerim dünya mutfaklarına çok yakın ve her yerde yenilebilecek yemeklerdi..

İsrail seyahatinin dışında bir de yeni kursa başladım. Sefa Usta önderliğinde verilen bu kursta eminim çok şey öğreneceğim. Şimdiden öğrenmeye başladım bile... Teknik bilgilerin ötesinde yeni yeni tarifler de deneme fırsatımız oluyor.. Sizlere de buradan öğrendiğim, hoşuma giden tarifleri muhakkak bildiriyor olacağım...
İlk olarak sanırım bir sonraki yazımda bu Tuzlu Kurabiye tarifi ile başlayacağım.. Lezzeti tartışılmaz çok güzel, sunumu şık ve malzemeleri pratik bu tuzlu ikramı eminim sizler de çok beğeneceksiniz...

Son olarak dün sanalmagaza.com.tr'nin düzenlediği Sadık Müşteri Yaratma konulu konferansa katıldım. Günümüz iş dünyasında , bu kadar farklı alternatifler sahada koşarken markalarımıza, hizmetlerimize sadık müşteriler yaratmak adına yürütülmüş çeşitli örneklemeleri dinledim. Dubai'nin ziyaretçi sayısını arttırmak ve insanları Dubai'de alışverişe yönlendirmek adına yapılan girişim açıkçası beni çok etkiledi..Bir lokasyon için sadakat programı yürütülmesi son derece yaratıcı... Türkiye ya da İstanbul için de neden uygulanmasın ???
Konferansın sonunda ben ne kadar sadık bir müşteriyim diye sormadan geçemedim kendime.. Galiba ben geleneksel bir müşteriyim ...Yani alışkanlıklarından fazla vazgeçemeyen , alıştığı ile devam eden.. Bu da beni bir çok noktada sanırım sadık kılmakta :)

İşte bir haftaya benim sığdırabildiklerim..
Bir daha arayı bu kadar açmayacağıma söz veriyorum !

Afiyetle kalın,

6 yorum:

Müge Hüner dedi ki...

Adaşım, hoşgeldin, nihayet yaptın ya şu tatili valla kendim yapmış kadar sevindim:)) Tel aviv anılarında çok hoş olmuş, zevkle okudum, yanlız poğaçayı neden o kadar sıktın anlamadım yahu, düşmez elinden korkma:))
Çok öperim

Pastanı Seç dedi ki...

evet mügüş bakalım o kursta neler neler öğreneceğiz.tuzlu kurabiyeler çok güzel ben evde yapamadım henüz ama aklımda.

hoşgeldin(telde konuşmuştuk)
öptüm

serinmavi dedi ki...

Hoşgeldin :) yeni tariflerini bekliyoruz o halde ....Sevgiler...

Hülya dedi ki...

Keyifle ve merakla göz hapsimdesin;)Haberin ola;)

ab-ı hayat dedi ki...

Merhaba,

Yeni tariflerini bekliyoruz,kurabiye çok lezzetli görünüyor.Hayat sana hep güzellikler getirsin....


selam ve sevgiler

Adsız dedi ki...

Onların işi soykırım.Sizinle bizimle bir meseleleri yok.Şimdilik tabi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails