8 Ocak 2008 Salı

PARTİ NEREDE VE BEŞİKTAŞ AŞKI

Daha önce koyamadığım bir pastamın resmini ve geçtiğimiz hafta lise arkadaşım Onur için yaptığım Beşiktaş temalı pastamı sizlerle paylaşmak istedim. Bu ara tesadüf eseri futbol takımlarından gidiyorum, bu akşam da Fenerli bir bey için bir pasta hazırlayacağım...

İlk pastanın adını "Parti Nerede?" koydum, çünkü ortada bir parti havası var cidden ve çok özel bir parti için yapılmıştı...

Yaparken çok keyif aldığım bir pasta oldu... İçine bolca muz koyup yiyenleri de keyiflendirmeyi ihmal etmedim :)




Beşiktaş pastasını ise Onur'un damak tadına uygun olarak, eşi Burcu'dan aldığım tiyolarla birlikte çikolatalı ve franbuazlı yaptım...



Fenerli pastamız bakalım nasıl olacak ??

Afiyetle kalın,


7 yorum:

aylin dedi ki...

İkisi de pek güzel olmuşlar... Eline sağlık. Hele parti pastasının renk seçimi çok hoşuma gitti... Sevgiler,

Ferah Gülşen dedi ki...

Müge'ciğim eline sağlık ne kadar eğlenceli bir parti olmuş :). Yani pastadan öyle anlaşılıyor. Beşiktaş temalı olanda gayet güzel bir modelleme olmuş. Darısı başıma :(. Sevgiler.

Pastanı Seç dedi ki...

mügüşüm harikalar yaratmışsın canım ellerine sağlık.yazdığın sözler için teşekkür ederim.senini desteklerini unutamam.(hala daha öyle)
sevgiler...

Özlem dedi ki...

Sevgili Müge, çok sempatik bir pasta olmuş bu böyle. Ellerine sağlık.

Bu arada kurabiyelere de bayıldım . Hepsi çok şık.
Görüşmek üzere, sevgiler.

Yemekbahane dedi ki...

Arkadaşlar merhaba,

Teşekkür ediyorum yorumlarınız için..
Kendinize iyi bakın.

Sevgiler
Müge

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Müge'ciğim,
Her ikisi de çok güzel olmuş. Parti nerede pastasına bayıldım:)
Ellerine sağlık,
Sevgiler......

Gaye Eksen dedi ki...

Muge'cigim,

Lisan konusunda ve bir cok baska konuda yetenekli oldugunu biliyorum ama pasta/yemek konusunda gercekten super oldugun acik. Hersey cok super gorunuyor, insan yemege kiyamaz yani! HOllanda'lara kadar ulasiyor tariflerin, simdi cikolatali birsey ariyorum...

keep up the good work...
Gaye

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails