5 Mart 2008 Çarşamba

KÖPRÜLÜ KANYON VE JİP SAFARİ


İşte döndüm ... Çok güzel bir haftasonu geçirmiş olmama rağmen dönüşüm pek muhteşem olamadı malesef.Engin'in ve benim en yakın dostumuzun annesini kaybettik ... Uçağa binmek üzereyken aldım Antalya'da haberi.Kendi kendime düşündüm durdum.. Artık çok mu büyüdük?Neden bu kadar sık ölüm oluyor çevrede? Çok şükür hepsi sıralı ölüm ama yine de insan sevdiklerini kaybetmeyi kabullenemiyor..İnancımızla gidenlerin gittikleri yerlerde buradan daha mutlu ve huzurlu olduklarını düşünmeye çalışsak da ateş yine düştüğü yeri yakmakta.Tıpkı şu anda olduğu gibi..Allah geride kalanlara uzun ömür ve sabır versin..Tek temenni bu çıkıyor dudaklardan."Amin"diyoruz gönülden..En içten...


Tatil değildi gidişim ... Her sene gerçekleşen satış konferansı vardı.Ama gidilen yer ve yapılan aktiviteler işi tatilin içerisinde eritiverdi...


İyi bir takım olabilme yönünde yapılan bir çalışma esnasında çok keyifli bir gün geçirdik.



Köprülü Kanyon'u bilenleriniz , gidenleriniz var mı bilemiyorum ama ... gidilesiymiş, görülmesi gerekliymiş onu anladım !


Çok keyifli bir jip safari deneyimi yaşadık..Yolu kendimiz bulduk, iz sürdük... Hep bir yarışa dahildik hem de çok eğlendik..


Gruplar halinde Antalya merkezden ayrıldık ve yaklaşık 2,5 saat boyunca inanılmaz bir yolculuk yaptık.. Manzaralar, insanlar , doğa .... Hepsi inanılmazdı..



Bir de Antalya'da yağdı mı tam yağan ... pardon dökülen yağmur.... :) Bize tam off-road macerası yaşattı...

Bu amcaya yolda durup su ve çikolata ikram ettiğimizde su şişesine bakıp "bu ne ki?" dediğindeki yüzüne yansıyan o saf ve samimi gülüşü görmeniz lazımdı...

O soğuk ve nemli havaya rağmen çalışmaya devam eden teyzemin can dostuna bakın siz hele !Gözlerindeki yorgun ifade beni çok etkiledi...

Tüm yorgunluğun sonrasında gördüğümüz manzara ise muhteşemdi... Puslu ve yağmurlu havada cam arkasından Köprü Çayı'ndan bir kare..



Keşke böyle bitseydi...bu haftasonunu böyle hatırlasaydım sadece... Ama ying yang daki gibi...her beyazın içinde bir siyah ...Her siyahın içinde bir beyaz.. hangisine bakmalı ve odaklanmalı?

Hayattaki beyaz alanlarınız çok olsun ...

Afiyetle ,

3 yorum:

Pastanı Seç dedi ki...

Mügecim seni aradım ulaşamadım tatlım.Başınız sağolsun.Konuşuruz canım yine, ararım.

sevgiler

PASTA TASARIM By Nesrin Tong dedi ki...

mügeciiimmmmmmm, hoşgeldinnnnnnn....

Adsız dedi ki...

yemekleriniz tek kelimeyle harika sunumunuz güzel olunca siteye bakması daha keyifli oluyor.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails