20 Mayıs 2008 Salı

150 KİŞİLİK DÜĞÜN PASTASI VE MAKETİ




"Artık pasta yapmıyor musun ?" diye soranlar oluyor .. Tabii ki yapıyorum.. Sadece artık yalnız değilim... On seneyi aşkın zamandır arkadaşım olan Aylin ile biraraya gelip konuyu uzun uzun konuştuktan sonra beraber yürütmeye karar verdik. Yaklaşık 2 aydır ortak olarak yapıyoruz artık pastalarımızı..Bu konudaki gelişmelerden sizleri haberdar edeceğim en kısa zamanda :)




Geçen sene temmuz ayında da düğün pastası yapmıştım hatırlarsanız. Düğün pastası yapmak gerçekten farklı bir keyif. Model beğenme, renkleri seçme, malzemeleri organize etme...Her safhası ayrı bir heyecan. Aylin ile son yaptığımız maket pastanın sonrasında aklımızda yapmak istediğimiz düğün pastası az çok belirmişti.

Gelin hanım ile model beğenmek üzere buluştuğumuzda ne yalan söyleyeyim kendi beğendiğimiz bu modelin üzerinde çok durduk... :) Renkleri ve duruşu ile romantik ve sevimli bir görüntüsü olduğu için gelinimiz de beğenince çok mutlu olduk gerçekten de..

Pastası fıstıklı ve parça çikolatalı olarak yapıldı. Maketine uyumlu renklerde 5 adet 30 kişilik pasta olarak hazırlandı.

Cumatesi gecesi yapılan düğünde boy gösterdi pastamız. Umarız hep mutlu olurlar ve hayatları hep tatlı geçer!!!

Afiyetle,

16 yorum:

ayseyaman dedi ki...

Mügecim dügün pastanız çok modern çok sevimli olmuş, ellerinize sağlık..Ortaklığınızda inşallah hep bu günler gibi olur.
Evlenenlere de mutluluklar dilerim, ömürleri pastaları gibi güzel olsun..:)
Canim merakimi bağışla ama arka planla kesilip servis yapılacak olan dikdörtgen pastanın ben ölçülerini merak ettim. Benim için enini boyunu yüksekliğini yazabilir misin? ;)

Sevgilerle

Pelin dedi ki...

Merhaba Mügeciğim,
Pastan çok şık, çok sevimli ve çok zevkli olmuş.Eline sağlık.
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Mügeciğim ve Aylinciğim ellerinize sağlık. Ortaklığınızıda kutlarım. Gerçekten 2 kişi çalışmak çok zevkli ve işler çok daha çabuklaşıyor. Benim sorumda resimde görünendenmi 5 tane yaptınız? Nasıl muahaffaza ettiniz onları. Şu aralar en büyük korkumuz büyük pasta siparişi almak helede sıcaklar başlamışken:(
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Sevgili Müge ben de Ayşe gibi dikdörtgen pastanın ebatlarını merak ettim canım..Ayrıca ortaklığınızı can-ı gönülden kutluyorum..Sevgilerimle..

fidaneli dedi ki...

muge cım kutlarım cnm.. ayrıca benım de yardımıza ıhtıyacım olacak;) ellerınıze sağlık..

Calisan Anne dedi ki...

Mügeciğim, Ellerine sağlık, pasta harika görünüyor. Umarım bu işleri çok ilerletirsiniz. Çok sevgiler,

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Canım Müge'ciğimmm,

Harika olmuş, harika, ben de merakla bekliyordum bu pastayı:) Ortaklığınız ise hayırlı olsun, sizin adınıza çok sevindim:))

Ellerinize, emeklerinize sağlık her ikinizin de.....

Sımsıcak sevgiler,öpüyorum.....

zarpandit dedi ki...

ya kesinlikle butik bi pastane açın bnde sizi ziyarete geliim lezzetli mamalrınızdan yiyim ne dersin hoş olmazmı müge abla?

Saliha dedi ki...

ellerınıze saglık..cok sık ve zarıf olmus..

Yemekbahane dedi ki...

Ayşecim & Oyoshcum,

35x45 cm bir dikdörtgen tepsi, 7 cm yüksekliği var.
İyi dileklerin için teşekkür ederiz.

Sevgili Selservis,

Evet resimde görünenden 5 adet yaptık. Pastaları gece ganajladık ve herbirini yaklaşık 1 saat kadar dolapta tuttuk. Daha sonra kapladık ve balkona koyduk.Sabah zaten teslim ettik ve düğünün yapılacağı yerde dolapta tuttuk.

Arkadaşlar Aylin ile ortaklığımıza dair yazdığınız içten temennilerden ötürü hepinize teşekkür ediyorum.

Fidan'cığım,

Her türlü yardıma hazırız bu arada :)

Sevgilerimizle,

PASTA TASARIM By Nesrin Tong dedi ki...

MUGECIM, AYLINCIM..... ZATEN ONCEKI CALISMALARINIZDAKI UYUMUNUZDAN DOLAYI BU HABERI BEKLIYORDUM :)..... HAYIRLI OLSUN... BEREKETLI KAZANCLAR.... BOL SIPARISLER VE HERSEY GONLUNUZCE OLSUN....... SEVGILERIMLE.......

ayseyaman dedi ki...

Mügecim cevabın için çok teşekkürler, tahmin ettiğimden çok büyükmüş tepsi, burada bu ölçü bir tepsiden daha fazla servis çıkıyor..TRdeki dilimler oldukça büyük..
Bu arada pastanizi Misket pastada gördüm

http://www.misketpasta.com/popUp.asp?id=550

Ben mi çift görüyorum?
Ne çok soru sordum değil mi? :)
Öpüyorum sevgilerle

Adsız dedi ki...

çook şık bir pasta olmuş.. Ellerinize sağlık. Çok keyifli olsa gerek..

hele renklere bayıldım.

mügecim sıcacık sevgiler.
www.misssgibi.com

Adsız dedi ki...

katlı pasta harika görünüyor, ellerinize sağlık.

Melis dedi ki...

Müge Hanım Merhaba, yaklaşık 7 ay önce evlendim. Keşke bu mükemmel blogunuzu daha önce fark etseydim, düğün pastamı sizin biribirinden güzel tasarımlarınız arasından seçerdim. Düğünüm olmadı belki ama sizden muhakkak doğumgünümde bir pasta yapmanızı isteyeceğim. Sevgiler,
Melis

Adsız dedi ki...

Muge hanim ellerinize saglik. Fakat cok sasirdigim bir sey sormak istiyorum. 35x45 cm tepsiden 30 porsiyon mu cikiyor?? Dilimler epeyce buyuk olmali... Benim hesabima gore o boyutta bir tepsiden 80 dilimden fazla cikar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails