27 Ekim 2008 Pazartesi

HEPİMİZ ŞOKTAYIZ ! BLOGSPOT KAPATILDI !

Cumartesi herkese kulaktan kulağa yayılan kötü bir haber geldi bana. Blogger, blogspot Türkiye'de mahkeme kararı gereği aynı Youtube gibi yasaklı siteler arasına girmiş ve .blogspot.com uzantılı herhangi bir kişisel bloga girdiğiniz zaman karşınıza kırmızı puntolarla kocaman yazılmış bir uyarı çıkıyor...

BU SİTEYE GİRİŞ YASAKTIR!
Okumanın, düşünmenin, yazmanın, kendini ifade etmenin, paylaşmanın, öğrenmenin, öğretmenin yasağını koymuşlar..Niye ? Kimbilir niye ? Belki bir iki kişi kötü şeyler yazdığı, çizdiği içindir..Bilinmez..Ama ne olduysa cezası hepimizin borcu olmuş.Yani şu anda, pasta yapmaktan, börek tarifi vermekten, kitap önermekten, gezdiğimiz yerleri anlatmaktan mahkeme kararı gereği üzerimize bir siyah bant çekildi.
Şu anda nasıl mı yazıyorum ? Bir sürü farklı proxyden giriş aslında var. Yani yolunuzu yerli proxylerden çıkarıp yabancılara çevirdiğinizde hiçbirşey olmamış gibi devam edebiliyorsunuz.
Ama bu bir çözüm mü? Hayır, bence değil.. Çözüm, özgür platformlarımızın özgürce her yerden erişime açılması..
Bu yasağı şahsım adına kınıyorum !

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Tekrar beraberiz Mügecim:))
Cumhuriyet Bayramı hepimize kutlu olsun cnm...

Sevgiyle.

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Cumhuriyet Bayramın kutlu olsun..

Sımsıcak sevgiler.....

Elif Damla dedi ki...

Bir yerde okumuştum kapatıldığını, şaka sanıp güldüm geçtim..
Türkiyede yasağa yasak koymak lazım artık. Abartılıyor malesef.
Mantıklı bir açıklama olmadan bu şekilde kapattıklarına inanamıyorum! Ve kınıyorum..
Şevkimizi kırmayı başarıyorlar ya, helal olsun :(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails