13 Şubat 2009 Cuma

BİR YAŞ PASTASI - 3

Bu ara neredeyse hergün bir pasta yapıyorum ve sizlerin de tahmin edebileceği üzere bu beni inanılmaz mutlu ediyor.
1 yaşına basan Elif Öykü için yaptığım bu pasta da bana her zamanki gibi çok keyif verdi.

Henüz yayınlamadığım 2 tane daha pasta var ama tariflere çok ara verdiğimi düşünüyorum, o nedenle biraz erteleyeceğim sanırım.

Geçen gün pişirdiğim sandviç ekmeklerini paylaşacağım bir sonraki yazımda sizlerle ama yine ve yeniden yaşasın ki pastalarım bitmeyecek çünkü bu haftasonu iki tane daha var :)

Savulun hamurlarım ben geliyorum :)

Bu arada yeni bir takıntım var söylemeden geçemeyeceğim.. Belki seyredenleriniz olmuştur.

Prison Break ... Bu sabah işe gelmeden önce 5.30'da kalkıp seyrettim desem size çılgınlığımın boyutu hakkında bilgi vermiş olurum sanırım değil mi :) Henüz 1. sezondayım ama eğer hemen bitirmezsem sanırım uykusuzluk problemim oluşacak.

Herkese güzel bir haftasonu diliyorum.

Diğer 1 yaş modelleri:

Bir yaş pastası - 1

Bir yaş pastası - 2

Afiyetle,

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok cici olmuş.Ellerine sağlık Mügeciğim.Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Merhaba pastanız çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık.Ben bi şey sormak istiyorum.Bir yaş pastasının kekini 1 şeklinde kek kalıbına mı yapıyosunuz.Yoksa dikdörtgen kek kalıbında yapıp parçalara mı bölüyorsunuz?Ayrıca pastaların altına koyduğunuz büyük dikdörtgen şeklindeki pasta altlıklarını nereden bulabilirim?

karamel mutfak dedi ki...

Bayılıyorum bu şeker hamurlarına hiç deneyimim oladı ama beni cezbediyor emeginize salık.

Yemekbahane dedi ki...

Müjdeciğim çok teşekkür ediyorum mesajın için.

Merhaba, ben 1 yaş pastalarını dikdörtgen kek pişirip kendim şekillendiriyorum. Pastaların altına koyduğum şey strafor. Kadıkoy'de Mikronette kestiriyorum her pastanın boyuna göre. Ama Koçtaş, bauhaus gibi yerlerden kalıp olarak alıp evde kendiniz de kesebilirsiniz.

Mesajınız için teşekkür ediyorum Karamel Mutfak. ŞEker Hamuru cidden cezbedici birşey..Bir kere merak saldın mı alıp başını gidiyor.Denemeniz lazım :)

Sevgiler
Müge

Bir Dilim Düş dedi ki...

Mügeciğim bloglarda bir çok 1 yaş pastası gördüm ama bu çok daha güzel. Ellerine sağlık.

Sevgiler,
Evren

NOT: Ben hala senden haber bekliyorum şeker!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails