5 Mart 2009 Perşembe

GÜMÜŞ-BEYAZ KOMBİNLİ NİŞAN PASTASI

Nişan pastası yapmak çok zevkli oluyor. Bir kere çok anlamlı. Yeni bir hayata yeni bir adım atılan güzel bir tören.Kendi nişanım geliyor hep aklıma yaparken :)Ne kadar heyecanlı olduğumuzu hatırlıyorum.Düğünümüzde bu kadar heyecanlanmamıştık diyebilirim.
Bu modeli daha önce yaptığım bir pastada beğenen Sevgili Işık için hazırladım. Pastayı Işık'ın diğer siparişinde de olduğu gibi çikolatalı-portakallı yaptım. Çikolata ve portakal pastada gerçekten çok iyi sonuç veriyor, denemenizi tavsiye ederim.

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Harikasın ilk yorumu ben yazmak istedim çünkü mükemmel olmuş müge ellerine sağlık çok şık canım sevgilerle...

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

harika bir pasta olmuş mügecim.ellerine emeğine sağlık.sevgilerimle nilgün

Adsız dedi ki...

Harikasın Mügeciğim.Ellerine sağlık.Kucak dolusu sevgiler...

Unknown dedi ki...

Süper olmuş pastan. Ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Müge'cim, ellerine sağlık. Tadı da görüntüsü kadar güzeldi... Sevgiler, ISIK

Hülya dedi ki...

Çok şık bir pasta olmuş ellerine sağlık.
Gümüş renkli boyayı nereden temin ettiğini öğrenebilir miyim ?
Sevgiler

Yemekbahane dedi ki...

Arkadaşlar çok teşekkür ediyorum yorumlarınız için.
Hülya'cım, gümüş rengi boya şöyle. Gümüş toz boyayı fırçayı hafifçe alkole batırarak boyama usulü ile tatbik ediyorum.
Sevgiler
Müge

Zehra Gürgen dedi ki...

Çok sade ve o kadar da şık bir pasta olmuş.

Ellerine sağlık

sevgiler

Yasemin dedi ki...

kuzu kuzum harika pastalar yapiyorsun ama artik su foto olayina cozum bulalim, yaptiklarin hakettikleri gibide gorunsun yahuuuuu :)) guller olaganustu solemeden gecemeyecegim :D

Betül KAVAL dedi ki...

ellerine sağlık müge harika gözüküyor..

sevgiler

Hülya dedi ki...

Teşekkür ederim Sevgili Müge

durutarifler dedi ki...

Acayip şık ve asil bir pasta olmuş. Ellerine sağlık.
Nişanlı çift inşallah mutlu bir evlilik yaparlar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails