14 Nisan 2009 Salı

NEMO'LU BİR YAŞ PASTASI

Kayıp balık Nemo'yu sonunda ben de buldum :)
Bir şeklinde pasta yapmaya artık elim çok alıştı. Siparişte bu pasta söylendiğinde umarım üzerinde farklı bir şeyler isterler diye de düşünmüyor değilim hani.
Bu sefer Nemo ve deniz olgusunun hakim olduğu bir pasta istenince nasıl sevindiğimi görmeniz lazımdı.Pastayı teslim ederken aynı sevinci karşı tarafta da görmek var ya o her türlü yorgunluğa değiyor.Toplantıdan gece 22:00'da eve gelmişim, saat 02:30'a kadar pasta yapmışım, hepsi birden gidiverdi hem aklımdan hem bedenimden :)

Uzun sözün kısası bugünlük benden bu kadar.
Afiyetle kalın,

14 yorum:

PASTA TASARIM By Nesrin Tong dedi ki...

MÜGECİM ELLERİNE SAĞLIK..... YORGUNLUĞUNA DEĞMİŞ GERÇEKTEN DE.... ÇOK CİCİ OLMUŞ PASTAN.... OĞLUŞUMUN ADAŞINA DA MUTLU YAŞLAR DILIYORUM... SEVGİLER.....

İlker Ergin dedi ki...

Müge'cim pasta ve Nemo harika olmuş.Ellerine sağlık canım..Sevgiler...

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

mügecim pasta süper nemoda çok sevimli olmuş.ellerine emeğine sağlık sevgilerimi bırakıyorum

ipek dedi ki...

Aaaa bu nemo nekadar güzel ve gerçeğine birebir benzemiş, sayfayı açınca bir anda bana bakan bir nemoyla karşılaştım, ellerin dert görmesin valla

My Turkish Kitchen dedi ki...

Cok guzel bir pasta bu tebrik ederim. Ben sadece izliyorum bu guzellikleri:)
Iffet

Seda dedi ki...

yorgunluğunuza değmiş gerçekten nefis olmuş ellerinize sağlık,sevgiler....

mujdenin denemeleri dedi ki...

Ellerine sağlık Mügeciğim.Çok şirin olmuş.Sevgiler...

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

ciğim,

çok tatlı olmuş bu masum surat:) Ellerine sağlık

sevgiler,

durutarifler dedi ki...

Süper bir pasta olmuş.
Ellerinize sağlık
Sevgiler

Pasta Perisi dedi ki...

cnm ellerine sağlık..çok gusel bir pasta olmuş. teslimat anındaki sevinç yorgunluğuna degmiş... sevgiler

Yemekbahane dedi ki...

Arkadaşlar,

Yorgunluğumu bir de güzel sözleriniz aldı vallahi.

Teşekkürler,
Müge

Ordanburdanhayattan dedi ki...

ellerine sağlık,çok cici olmuş gerçekten.Ben de sizlerin bu enerjinize hayranım işte çalışan hanımlar.Hem dediğin gibi geç saate kadar çalışıp sonra da evde yan gelip yatmayan yine çalışan kadınlar.harikasınız.

Adsız dedi ki...

merhabalar
desteğinizi bekliyoruz

Y VERİLECEK SİTELER

aliayvaz production adlı sitemi destekleyin OY VER http://2009.blogodulleri.com/blog/ali-ayvaz-production


Blog Devri Adlı sitemi destekleyin OY VER http://2009.blogodulleri.com/blog/blog-devri-network
Halet-i Ruhiyye Adlı adlı sitemi destekleyin OY VER http://2009.blogodulleri.com/blog/halet-i-ruhiyye
Eş dost kim varsa bize oy vermeye davet edin. Gerekirse yardım edin. Sonra güzel birşey yapmanın huzuruyla sevinin. Hepsi bu.

PASTASEHRİ dedi ki...

Mügeciğim ellerine sağlık canım çok şeker ve güzel bir pasta olmuş.
sevgi,lerimle
Funda

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails