21 Aralık 2009 Pazartesi

DEMİR BEBEĞİN AYICIKLI CUPCAKELERİ

ayıcıklı cupcake



Bu cupcakeleri baby shower sonrasında konuklara hediye olarak vermek üzere hazırlamıştım. Daha geçen hafta gelişini heyecanla beklediğimiz minik Demir'imiz daha fazla içerde kalmak istemedi ve bu haftasonu dünyaya merhaba dedi.

ayılı cupcake



Minik eliyle parmağımı kavrayarak ne kadar güçlü olduğunu bana gösterircesine sıktığında onun hayat boyu hep güçlü, mutlu ve sağlıklı olması için dua ettim.

Aramıza hoş geldin Demir..

8 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Demir bebeğe uzun ömürler diliyorum.Sevgiler.Mine

MMO dedi ki...

Demir bebek analı babalı büyüsün inşallah. :)
Ayıcıklı cupcakeleriniz çok güzel olmuş, ellerinize sağlık.
Sevgiler :)

Burcu Çalışkan dedi ki...

Bir kez daha teyze oldun desene, Demir bebeğe sağlıklı güzel bir hayat diliyorum. Cupcakelerin ise süper olmuş Müge, Özlem'in sözüyle "bak şimdi doğuracağım" :))

Hülya dedi ki...

Nice yillar bebise, sevgiler

Yemekbahane dedi ki...

TEşekkür ediyorum arkadaşlar güzel temennileriniz için.

Burcu'cum, siz doğurun ben hepinize yapıcam bunlardan :)
Öpüyorum.

Ordanburdanhayattan dedi ki...

ohhh ne güzel, senin gibi teyzesi olduğu için çok şanslı bu Demir bebek. ne güzel şeyler yapmış teyzesi. ellerine sağlık. Demir de sağlıkla büyüsün

Adsız dedi ki...

MERHABA MUGE; BEN SEVGIMIN ARKADASIYIM ISTEN.SEVGİMCİGİMİN BEBİSİNİ DORT GOZLE BEKLEDİK VE GELDİ AZRANIN ARKADASI; ANNESI ILE HEP MUTLU OLSUN MINIK DEMIR..

Adsız dedi ki...

demir'mi,çinko'mu,folik asit'mi,yoksa çelik'mi,allah aşkına
bu ismi mi buldunuz masum yavruya....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails