6 Ocak 2010 Çarşamba

50 KİŞİLİK GÜMÜŞ DÜĞÜN PASTASI

Neredeyse 3 yıldır pasta yapıyorum. Önce kendi kendine bir eğlence modundayken aldığım siparişler pasta yapma keyfimi bir kat daha katladı. Düğünler, doğumgünleri, nişanlar derken yaptığım pastalarla birilerini mutluluğuna ortak olmak, benim pasta yapma konusundaki merakımı her geçen gün daha da cezbediyor. Ama bir çoğunuzun bildiği üzere ben aynı zamanda çalışan bir pastacıyım. Gündüz mesailerimi pasta & kurabiye yaparak sabahladığım anlarla bezediğim çok olmuştur. Keşke şu an mutfağımda olsam diye hayal ettiklerimi anlatmıyorum bile.
Hayallerimde bir atölyede, herşeyin yerinin belli olduğu , keyif aldığım bir mekanda uzun uzun pasta ve kurabiye süslemek yok mu? Tabii ki var :) Belki emekli olunca :)
Ama hayallerimin ucuna dokunmaktayım şu sıralar. Bu da Yasemin'im sayesedinde .. Ne yardan ne serden diyorsun madem gel bi işin ucundan tut deyiverince bendeniz lapin gibi atladım elbet:)
Kendi kurduğu dünyasına davet etti beni.
Son bir aydır beraber bir sürü iş yaptık..Şimdi siz hayal edin, iki kafa yanyana pasta yapmanın ne kadar eğlenceli bir hale gelebileceğini.
Yaptığımız çalışmalardan biri de Sevgili Melike ve eşi için hazırladığımız bu düğün pastası oldu.



GumusDugunPastasi

Her bir anını hiç unutmayacağım kadar çok eğlendim bu pastayı hazırlarken. Yasom damadı, ben gelini modellerken bizi görmenizi isterdim :) Sanırım arşivimize koyulmak üzere bir kaç kare çekmiştik :) Gelinin makyajı Yaso'ya ait :) Kendisini ünlülerin makyözü ilan ediyorum :)


GumusDugunPastasi2

Pastayı teslim ederken yanına koyduğumuz kırmızı çiçekler daha da bir hava kattı sanki..



GumusDugunPastasi3

Hele de gelin ve damadımız da pastanın yanında sevinç nidaları atarak poz verince tüm yorgunluğumuza deydi..


gelin & damat


Not : Bu yorgunluğu yarım ekmek kokoreç ile kendimizi ödüllendirerek attık :) Bu bir itiraftır :)

Özel Pastamı ve bizi izlemeye devam edin :)

Afiyetle,

16 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Mügecim ellerinize sağlık.Seni izlemeye devam ediyorum zaten .Harika sunumlar, leziz tarifler ve sofralar...Sevgiler.Mine

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım merhaba ..Blogunu yeni keşfettim..Harika..Yorgunluğu kokoreçle atmışsınız..Bende isterim:)Sevgiler canım..

Burcu Çalışkan dedi ki...

müge ne kadar zarif olmuş özellikle gelin damat modellemeleriniz süper elinize sağlık. bu arada sayfa istediğin gibi olmuş genişlemiş, büyümüş çok hoş olmuş

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Yeni proje hayırlı olsun sevgili Müge, emekliliği beklemeden hayallerine yaklaşabilmişsin, ne güzel :) Pastanın ödülü de süpermiş :)

ceydabural dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

Yemekbahane dedi ki...

Mine'cim,
Sağol canım, sizlerin takibi beni o kadar mutlu ediyor ki ,tarifi mümkün değil.

Sevgili Paşakızı,
Hoşgeldin Yemekbahane'ye tekrar. Kokoreç'i kim istemez değil mi? Off olsa da yesek şimdi valla.

Burcu'cum,
Sayfa için yapmak istediğim daha bir sürü şey var. Varsa önerileriniz açığım , biliyorsun :)

Sevgili Aslı,
Hayale yakını bile güzel vallahi. Ödül de süper değil mi... İnsanın kendini zırt pırt ödüllendiresi geliyor :)

Fotoğrafın penceresinden de güzel gözüküyorsa ne ala, çok teşekkür ediyorum değerli yorumun için.

Sevgiler,
Müge

Küçük Sofra dedi ki...

Ellerine sağlık canım, çok güzel görünüyor...

Seni izlemeye aldım bana da beklerim ;)

VeRaY dedi ki...

Ben uzuuun süre, sessiz sedasız sizi takip ediyorum...Harika şeyler yaratıyorsunuz!Ellerinize sağlık!

Nurten Arıcı dedi ki...

Sevgili Müge,

Pastanız ne kadar şık olmuş. Pastanın sahibi çifte bir ömür mutluluk dilerim. Ben de yeni yeni şeker hamuru ile pastalar ve kurabiyeler yapmaya başladım. Ve bu işlerin ne kadar büyük bir sabır istediğini de böylece öğrendim. İnan yorgunluğumu pastaları gören insanların yüzündeki tebessüm ile atıyorum. İnanılmaz keyifli bir iş bu. Ben de gündüz toplantılarda, kendimi olmayan pasta atölyemde çalışırken hayal ediyorum. Sizleri gıpta ile izliyorum. Ne güzel arkadaşlıklar kurmuşsunuz.. Başarılarınızın daim olmasını dilerim...
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Mügecim benim pastam diye söylemiyorum muhteşem olmuştu ama tabi gelin ben olduğum için çok az tatabildim, emi,n olun tadı görüntüğsünden çok daha güzeldi :) marifet te burda sanırım :))) elinize kolunuza sağlık, muhteşemsiniz...tekrar çok teşekkürler... melike & ömer

Ferah Gülşen dedi ki...

Müge ne kadar zaman olmuş senin sayfana gelmeyeli. Ne kadar güzel şey kaçırmışım meğer. Harika şeyler yapılmış, harika fotoğraflar çekilmiş. Tebrik ediyorum. ellerine sağlık.

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

ELLERİNİZE SAĞLIK ÇOK ŞIK BİR PASTA OLAMUŞ SEVGİLER

Nur Vural dedi ki...

Müge'cim gelinin belindeki gümüş fiyonk şimdi dikkatimi çekti.
Çok güzel bir ayrıntı yakalamışsınız.

Ellerinize sağlık...

Sevgiler...

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Mügecim Yasemin'in o harika atölyesini görünce inan benim de kendi hayallerim depreşti. benimki sizin gibi pastacılık üzerine değil belki ama dediğin gibi insanın sevdiği işi yapması gibisi yok. harika işler çıkarıyorsunuz ve daha bu yolun başı buna inanıyorum. sevgiler

Yemekbahane dedi ki...

Melike'cim,

Ne kadar güzel bir gelin olduğunu ifade dahi edemiyorum sana. Umarım farklı vesilelerle tekrar birlikte çalışmamız mümkün olur. Sana ve eşine pasta yapmak çok keyifliydi.Tekrar mutluluklar diliyorum.

Pastalila'cım,
Sağol canım, her zaman beklerim :)

Sevgili Ayşe & Nur,

Sizlere de teşekkür ediyorum yorumlarınız için.Nur'cum, fiyonk son derece tesadüf eseri :) ama biz de gelini görünce aynı tepkiyi verdik :)

Yasemin'cim,
Sen gözlerinle gördün, insanın çıkası gelmiyor dimi oradan. O mermer masanın başında ömrümü geçirebilirim.
Hayali bile güzel :)

durutarifler dedi ki...

Çok ama çok güzel bir psata olmuş. Gelinle damada da uymuş :))
Ellerinize sağlık.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails