14 Ocak 2010 Perşembe

YOKTUM .. DÖNDÜM ..

O yolun ucuna gitmek.. Sonrasındaki karanlığı görmek .. Çok acı çekmek ama hissetmemek .. Gözünü kapatıp huzur bulmayı istemek ama gözüne yansıyanı hatırlamanın acısından kurtulamamak.. Gitmekten değil geride bırakmaktan korkmak .. Dönmeseydim ne olurduru düşüp durmak.. Oraya bir daha nasıl gideceğini düşünmek .. Sevenlerinin sevgisini, kaygısını, korkusunu en derinde hissetmek .. Aynı sahneyi her an her saniye tekrar tekrar yaşamak.. Kulağındaki o korkunç sese sağır olmayı dilemek ..


Dün sabah bir aracın bedenime çarpıp beni yola savurduğundan beri kafamdan geçenler..

Bunun dışında tek yaptığımsa ..

Şükretmek ..

İyiyim...

51 yorum:

fidaneli dedi ki...

aman allahım canım benım gecmıs olsun.. ıns onemlı bır sey yoktur. allah beterınden saklasın senı.

zinnur dedi ki...

Buyuk gecmis olsun, Muge. Iyi olmana cok sevindim.

ayseyaman dedi ki...

Allah korumus Mugecim, çok çok geçmiş olsun...

Kırmızı Mutfak dedi ki...

Aman Tanrım çok geçmiş olsun :(

ruşyena dedi ki...

çok geçmiş olsun.

emine dedi ki...

çok geçmiş olsun.mevlam sizi sevenlerinize bağışlasın.

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Çok geçmiş olsun Müge! Yazının sonunu endişe ile getirdim ve iyi olmana çok sevindim. Allah bir daha böyle bir korku yaşatmasın.

Nur Vural dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Çok sevindim iyi olmana...

Sevgiler...

munevver dedi ki...

Şükürler olsun Müge. Sağ ve sağlıklısın.

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Çok geçmiş olsun çok, seni çok iyi anlıyorum, o kaygıları ve o sesi en kısa zamanda unutman dileğiyle...
Sevgiler

MUTFAKISTAN dedi ki...

Cok gecmis olsun allah sevenlerine ailene bagislamis..
Sevgiler canim

Unknown dedi ki...

çok geçmiş olsun ve acil şifalar diliyorum.umarım ciddi birşeyin yoktur.

Naile dedi ki...

çok geçmiş olsun Müge. Allah bir daha böyle bir kaza, acı yaşatmasın..

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Mügeciğim çok geçmiş olsun.Allah beterinden saklasın.Öpüyorum.Mine

gülriz dedi ki...

Mügeciğim, çok geçmiş olsun. Umarım şu anda daha iyisindir. Öpüyorum yanaklarından

durutarifler dedi ki...

Çok büyük geçmişler olsun. Allah korumuş gerçekten. Her şey insanlar için değil mi?

boncuk mutfakta dedi ki...

Çokgeçmişolsun canım.Allah beterinden korusun ,seni sevdiklerine bağışlasın.

Saglıklımutfak dedi ki...

Büyük geçmiş olsun iyi olmana sevindim. Allah bir daha yaşatmasın

LEZZETİKRAM dedi ki...

çok geçmiş olsun canım ,iyi olmana sevindim,Allah görünür görünmez kazalardan saklasın.

sevgiler

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun Müge Hanım.İyi olmanıza çok sevindim.

zarpandit dedi ki...

allah korumuş cnm bnm :( çok geçmiş olsun

Unknown dedi ki...

çok geçmiş olsun:(iyi olmandan dolayı çok mutluyum biran evvel daha iyi olabilmen için dua edeceğim...

nohut oda dedi ki...

çok geçmiş olsun..allah korumuş,sadaka verin bol bol..

Betül KAVAL dedi ki...

canım yaaa çok geçmiş olsun çok üzüldüm. allaha şükürler olsunki iyisin.

sevgiler öpüyorum.

Ayşegül dedi ki...

Müge, çok çok geçmiş olsun.
Allah beterinden saklasın.
inşallah birşeyin yoktur ve en kısa zamanda daha iyi olursun.

PASTASEHRİ dedi ki...

Mügeciğim çok çok geçmiş olsun. neyse ki ucuz atlatmışsın

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsun canım. üzüldüm :(
Allah korumuş sizi, buna şükür dediğin gibi.Allah beterinden korusun ve bir daha yaşatmasın..nazar değdi nazar :(

ayşegül k.

İnci Yemek dedi ki...

çok geçmişolsun arkadaşım hasarsız atlattığına sevindim.Allah bir daha göstermesin işallah.sevgiler..

meraklı dedi ki...

Müge hanım çok geçmiş olsun. Allah beterinden korusun. Çok üzüldüm. Allah cümlemizi görünür-görünmez kazalardan, belalardan, türlü afetlerden korusun...

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Müge'ciğim,
Çok çok geçmiş olsun:(( Yazının sonunu bir çırpıda endişeler içerisinde okudum:(( Umarım çok daha iyisindir canım,

Sımsıcak sevgiler, çok çok öpüyorum....

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Müge yazının sonuna kadar nefesimi tutarak okudum, inanamadım. Çok şükür ki bu satırları yazabilecek kadar iyisin şu anda. Çok büyük geçmiş olsun, Allah tekrarını yaşatmasın inşallah.

kumral dedi ki...

çok geçmiş olsun Mügecim.
acil şifalar...

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Sevgili Müge verilmiş sadakan varmış
ÇOOK GEÇMİŞ OLSUN
Yazıyı okurken içim bir garip oldu.Daha birkaç ay önce ağır bir trafik kazası geçirmiş biri olarak yazıyorum

yaşamak başlıbaşına ne büyük bir hediye değil mi?

Adsız dedi ki...

Mügecimmm, çok geçmiş olsunn ... Çok üzüldüm, allah beterinden saklasın...

serinmavi dedi ki...

Çokk geçmiş olsunn canımm,Rabbim beterinden saklasın


Selamlar..

Sevgiler

VeRaY dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun!

Hülya dedi ki...

Çok geçmiş olsun Müge'ciğim.
Allah korumuş..

ece dedi ki...

Çok geçmiş olsun iç kanama riskine karşın tüm tetkiklerini yaptırmayı ihmal etme

gulsev dedi ki...

Sizi tanımasamda yazının sonuna doğru geldiğime göğsüm sıkıştı, büyük geçmiş olsun. Allah sizi ve ailenizi korusun.
Acaba yeni tarif varmı diye girmiştim siteye, üzücü ama sonrasında sevindirici haberi aldım.
İnsanlık duygularımız ölmedi daha bizim, tanımasakta bilmesekte, içimiz hala acıyabiliyor olumsuz bir haber duysakta, ne güzel...
sevgiler

Behiye Sönmez dedi ki...

Müge Hanım çok geçmiş olsun..Allah bir daha yaşatmasın size ve sevdiklerinize..

birsence dedi ki...

okuyunca şok oldum...çok çok geçmiş olsun mügeciğim...umarım tüm ağrın sızın geçmiştir...Raabim bir daha göstermesin...Allah seni sevdiklerine bağışlasın..

CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) dedi ki...

ÇOK BÜYÜK GEÇMİŞ OLSUN.İNANIN YAZIYI OKURKEN O KADAR ÇOK ETKİLENDİMKİ SANKI O ANINIZI YASADIM.ÖYLE DUYGU YÜKLÜKİ.ALLAH SİZİ SEVDIKLERINIZE BAGISLAMIŞ.ALLAH BİR DAHA BÖYLE BİR ACI YASATMASIN.ÇOK BÜYÜK GEÇMIS OLSUN.
SEVGİLER..

Aygül dedi ki...

Çokk geçmiş olsun.Verilmiş sadakan varmış.Rabbim beterinden korusun.

Adsız dedi ki...

Selam Müge blogunu ilk defa ziyaret ettim ve çok beğendim bundan sonra takipçinim,tabi böyle bir kaza haberini okumak gerçekten kötü Allah korumuş sizi çok çok geçmiş olsun. umarım en kısa zamanda unutursunuz.Allah bir daha göstermesin.

Sevgilerimle,

Adsız dedi ki...

Selam Müge blogunu ilk defa ziyaret ettim ve çok beğendim bundan sonra takipçinim,tabi böyle bir kaza haberini okumak gerçekten kötü Allah korumuş sizi çok çok geçmiş olsun. umarım en kısa zamanda unutursunuz.Allah bir daha göstermesin.

Sevgilerimle,

ab-ı hayat dedi ki...

Aslında buraya ilk yazdığında yorum bırakmıştım ama blogger'ın azizliğine uğramış sanırım:((



Tekrardan geçmiş olsun,Rabbim daha kötülerinden korusun...Umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşursun.

Bir kaç yıl önce bizde böyle bir kaza geçirmiştik ve 3 yaşındaki kızım epey bir arabaya binmek istememişti.


sevgiler...

zeynep dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun allah beterinden korusun inşallah daha iyisindir.Allahtan acil şifa diliyorum...sevgiler

zeynep dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun Müge Allah beterinden korusun inşallah daha iyisindir.Allahtan acil şifa diliyorum...sevgiler

Özlem dedi ki...

Çok geçmiş olsun..Dilerim aertık iyisindir..

Mimosa Café dedi ki...

Mügecim bir süredir girmemiştim bloğuna, hiç haberim olmadı, çok şok oldum okuyunca. Çok geçmiş olsun. İyi olmana çok sevindim. En kısa zamanda sağlığına kavuşmanı diliyorum. Kendine çok iyi bak. Sevgiler.

Damak Tadı dedi ki...

Çok geçmişler olsun Müge'ciğim..Okuyunca bende şok oldum inan..Allah korumuş seni canım..Acil şifalar diliyorum..Kendine çok iyi bak Müge'ciğim..Sevgilerle..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails