11 Mart 2010 Perşembe

EYVAH EYVAH

Eyvah Eyvah... Çünkü yazacak hiçbir şey yok elde avuçta :(
Hayalleri de yazdık.. Eeee şimdi ne yapıcaz? Benim özellikle çalıştığım işyerinde , çevremde, arkadaşlarımın arasında Yemekbahane ile yemek yapmayı öğrenen bir sürü Acemi Mutfak Şefi takipçim var.Nerede bana rastlasalar, bari menemen tarifi yaz ama bir şey yaz diyip duruyorlar. Ben de siz boşa mı oturuyorsunuz, siz yapın ben yazayım diye takılıyorum onlara :) Bu çok hoşlarına gitti. Bloğu olmayan Acemi Aşçılara seslen, sana yaptıklarının fotoğrafını göndersinler dediler. Bilmem ki, rağbet görür mü dedim ama sormadan da edemedim :) Yemek bloğu olmayan ama mutfakta vakit geçirmeyi sevenler, Yemekbahane'ye can vermek ister misiniz? Hadi bu da bizim yeni bahanemiz olsun :)
Yemekbahane'ye Can Verin, Kan Verin projesi, ne dersiniz :) Yoksa benim abuk subuk hayallerimle uğraşmak durumunda kalacaksınız, hehehehe... Olmadı bu hafta cumartesi arkadaşlarımı bize çağırdım..Annemden bir iki salata isteyeceğim ama tarifleri zaten burada var.. Bir de pizza ..Tamaammmm!! Size hazır pizza fotoğrafı çekeyim mi :)

Bu arada Eyvah Eyvah demişken.. Filme gönderme yapmamak olmaz.Ben hem anne hem baba tarafından Trakyalıyım.Teyzem Has Trakyalı der bana:) Filmi izledim ve müthiş beğendim.Tam bir Trakyalı olmuş Ata Demirer.
Şu ara annemlerle aramızda, napiyosun beya ? diyip duruyoruz :)Ama şiveli tabii :)
Son zamanlarda çekilmiş Türk Komedilerinin içinde kendine ayrı bir yer edinir, hatta ikincisi de çekilir.Gitmek isteyenlere duyurulur.Çok gülünüyor :)
Eyvah Eyvah
Afiyetle, sağlıkla

8 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Mügeciğim seni görmesemde nereden bu bloğa kanım kaynadı diyordum:)))Birincisi kızımla adaşsın Müge ismini çok severim.İkinciside anne tarafından Üsküplüyüm gerçi bende baba tarafından Giritli tarafı daha ağır basar ama az biraz da Trakyalıyım .Sen bizim adımıza filmleri seyret biz de senden dinleriz. Sevgiler.canım

tubiornat2b dedi ki...

"eyvah eyvah" ı izledim ve çok beğendim:) ahım şahım bi senaryo olmasada karakterler süper :) filmi eşimle izledik ve çıkışta trakyalı olarak çıktı :D taklidi uzun sürecek zannettim ama unuttu 3-5 gün sonra ;)

Saglıklımutfak dedi ki...

Müge'cim kan olsun can olsun hazır foto olsun ama bir şey olsun .Hayallerinde güzel arkadaşım .

Yasemin dedi ki...

mügeeeee napaannnn???

ii bee nolsuun sen nappaann??

ii bee nolsun senn nappaann?


ahahahhahahahahah :D:D:D
bi ara sinemada koltuktan düştüm öle güldüm yani :D

Burcu dedi ki...

Bende sizi takip eden Trakyalılardan biriyim :)

Burcu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Ben de Trakyaliyim: Gelibolu'dan... Trakya'ya ozgu tavuklu bir manti vardir. Onu yapip yayinlayabilirsiniz. Anneniz bilir eminim.
Sevgiler
www.vejetaryenkedi.com

Özlem Ekşi dedi ki...

mügecim seni bekleyen bir ödülün var sayfama bekliyorum.sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails