4 Nisan 2010 Pazar

HÜNER'den KARELER

Patirikli geziyor...
Patirikli'in cumartesi ajandası..

Sabah 08:30 - Çiko ile kahvaltı
Sonra ..
Fizik Tedavi, 90 dereceyi biraz geçmişim :)
Ordan çık..
Doğruca Hüner'ime koş... Bu konuya bir sonraki yazımda uzzzuuunnnca değineceğim, es geçtim sanmayın.
Hadi oradan dön..
Accık kendine bak.. Saçlarım süper oldu, çok mutluyum :)
Nasılım? Bunların hepsi 1,5 bacak + patirik marifetiyle yapıldı.
Bugün elimden fotoğraf makinam düşmedi..Yediklerimiz sonra..
Şimdi detayda yakaladıklarımdan ufak bir yumak sadece.

Hünerdeydik



Kolajımı nasıl buldunuz?
Bknz..Picasa

9 yorum:

Yasemin dedi ki...

oyy oyy büyümüşte kolajda yapmış eferim kızıma :P
şahane bir gündü her zamanki gibim :D muckkss!

Hülya dedi ki...

Kolay super olmus! Fotograflar cok canli guzel!

Narince dedi ki...

Kolaj süper! Fotoğraflar harika. Benim gibi el becerisi zayıf birini imrendiriyor.

Sinem Ergun dedi ki...

İşte benim gemüm, tüm sanatını ortaya koymaya başladın.Harikasın, artık resimlerini görmek için sabırsızlanıyorum, daha çok yayınla daha çok, güzellikleri görebildiğini zaten biliyorum ama bunları bize de göstermen harika,
yeni bir sanatçı doğmuyor, artık bize burdayım diyor, şak şak şak şak,

Bu arada benim saçlarımda da çıtır bir değişiklik var bakalım nediycen,

Ordanburdanhayattan dedi ki...

çoook cici bir masa gibi, papatyalı örtüde kaldı gözüm. bekliyorum ayrıntıları.

Özlem dedi ki...

İmrendim ben bu kolaja, ben de istiyoruuuummm

Burcu Çalışkan dedi ki...

aman da aman pek güzel olmuş :))

Sevil Şahin dedi ki...

MÜGECİM ÇOK DAHA İYİ OLMAN İNAN BENİ ÇOK SEVİNDİRDİ.
yeni saç modelini bak şimdi çok merak ettim azıcık ipucu versen diyorum :))
mügeye mi gittin şahenesiniz.. nasıl iyi demi..
mutlaka okur burdan müge bilesin meraktayız..
bu arada papatyalı örtüye bittim..

Yemekbahane dedi ki...

Hehehe evet büyüdüm Yasom :) ama bu kolaj işi çok hoşuma gitti, pek bir artistik hissettim kendimi :)

Hülyacım, sağol canım fotoğraflarını beğendiğine çok sevindim.

Narincim, kendine haksızlık ediyorsun gibi geliyor bana.

Simeennn ! Gölgelerin gücü adına diyorum:)Saçlarını dağıtırsın yapıcam sana biletimi hazır tut, ben de sana çıtırdan bir IKSV desteği ile geliyorum.

Yasemincim, adaş bu yazdığını okuduğunda çok sevinecek. Çünkü papatyalı masaörtüsünü görücüye ilk çıkardığı gündü o gün. Ama hakikaten dikkat çekmeyecek gibi değil.

Özlemcim, yap sen de çok eğlenceli.

Burcuuu.. Komiğim dimi? ama napayım öyleyim :)

Sevilcik, senin dualarınla kalkıyorum ayağa buna inanıyorum :)
Masaörtüsü yıkılıyodu, yine bir Hüner klasiği edasıyla.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails