21 Haziran 2010 Pazartesi

AÇIK BÜFE DAVET SOFRASI

Pazar günü çok özel misafirlerim vardı. Mezuniyet CD'mizi bulduğumuzda bunu beraber seyretme karar vererek bizim evi mekan olarak belirledik. Bu toplantıyı daha da özel kılabilmek adına özenle hazırlanmak istedim ve günler öncesinde menü oluşturmaya başladım.
Menü oluştururken bir çok kriterim oluyor muhakkak bir çoğunuzun da gözettiği şeyler olduğu gibi. Gelecek kişilerin damak tatları, mevsim, gelinen saat dilimi, gelen kişi adedi, servis biçimi benim için belirleyici unsurlar diyebilirim.
Bu kriterleri gelecek kişilerde değerlendirdiğimde damak tadı konusunda Enginciğim dışında tutucu pek kimsenin olmayışı işimi kolaylaştıran en önemli adım oldu, bunu itiraf etmeliyim. Yaz mevsimi ve havaların gayet sıcak oluşu nedeniyle menüde ağırlıkla sebze ve salatalara yer vermeyi tercih ettim. Tam öğlen vakti gelinecek olması ise beni aperatiflerin bulunduğu bir menüye itti. Kişi sayısının kalabalık oluşu nedeniyle açık büfeyi tercih edecek olmam da alması,yemesi,servis etmesi kolay yiyecekler seçmemde belirleyici oldu diyebilirim.

Menüde:



Tüm tarifleri sırayla veriyor olacağım.


Ama önce büfeden bir kaç kare ...

Açık Büfe Davet Sofrası

Açık Büfe Davet Sofrası

Açık Büfe Davet Sofrası

Açık Büfe Davet Sofrası



Afiyetle & sağlıkla,

11 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Mmmm Burcu'nun sayfasında da görmüştüm birkaç foto:) Hepsi çok güzel gözüküyor:) Tarifleri ve detayları merakla bekliyorum:)))

Unknown dedi ki...

CANIM HARİKA BİR MENÜ HAZIRLAMIŞSIN.
TABİİ DOST SOHBETLERİYLE TADINA DOYUL
MAMIŞTIR SEVGİLER...

umutluhayat dedi ki...

enfes bir sofra olmuş,arkadaşlarınız için çok itina gösterdiğiniz belli.ellerinize sağlık.ne güzel olur böyle arkdaşa toplantıları

Emel Kurt dedi ki...

selam yiyecekler muhtesem görünüyor,ellerinize saglik.sevgiler.

Narince dedi ki...

Bu ne ngüzel bir sofradır? Hepsinde gözüm kaldı, neyseki nohut salatasını dün yaptım:))

Saglıklımutfak dedi ki...

Burcu demişti cheescake mutlaka deneyin diye. tarifini bekliyorum. süper bir gün olmuş

ebru dedi ki...

Sevgili Müge mükemmel bir menü. İnsanın iştahını kabartıyor.

yemek tarifleri resimli dedi ki...

Ne güzel bir açık büfe bu böyle... Ellerinize sağlık ;)

Tümay Öztürk dedi ki...

Nasıl bir açık büfedir bu! Mükemmel:)

durutarifler dedi ki...

Hepsi harikada nedense benim aklım muammara (acuka ) da kaldı.
OFFF ellerine sağlık.

nesrin dedi ki...

Muhtesem görüntüler. Yemek yapmayi sevince ortaya böyle güzellikler cikiyor. Ellerinize saglik. Berlinden sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails