2 Ağustos 2010 Pazartesi

AJANDA "AĞUSTOS" SAYISI İLE YİNE KARŞINIZDAYIZ

Ajanda Ağustos Kapak



Zamanın izafiliğini Ajanda ile daha da bir hissediyorum sanki. Geçmesin dediğim zaman, Ajanda söz konusu olduğunda, aksın gitsin de artık herkesle paylaşalım, yayınlayalım dediğim bir hal alıveriyor birden :)

İşte yine beklediğim o an geldi ... Ağustos sayımız ile karşınızdayız. Ramazan ayının getirileri dergimize de yansıdı.

Bu sayımızdan birkaç başlık:

  • Pera'da Made in Japan Rüzgarı
  • İstanbul'da Turist Olmak "MISIR ÇARŞISI"
  • Leonardo di Caprio Filmleri
  • Kardeşimi Hem Seviyorum Hem Kıskanıyorum
  • Hüzünlü Bir Şehir "MOSTAR"
  • Bir Kaşık Bilgi "Ramaza'ın Bereketi"
  • İnceleme "Christopher Nolan"
  • Markalar Mercek Altında
  • Bir Yazar Bir Kitap "Halide Edip Adıvar"


ve daha neler neler ...

Keyifli okumalar diliyor, merakla yorumlarınızı bekliyorum ...

Ajanda'yı online olarak direk bloğumuzdan okuyabilir ya da PDF olarak masaüstüne indirebilirsiniz.

3 yorum:

gibi dedi ki...

Harikasınız, keyifle takip ediyorum:)

Tümay Öztürk dedi ki...

Sabahtan beri okuyorum. Mısır çarşısı yazını ve ramazan Sofraları yazısını çok beğendim. Gerçekten güzel bir başlık "yemek yemenin sıradanlıktan uzaklaştığı bir ay" :) Marka sanatı yorumları, Burcu'nun Mostar yazısı ve tabii ki fotoları da harika. Gerçekten yine dolu dolu. Bir şey sorucam. derginizi, Tuz biber dergisi gibi sayfamıza link olarak koyabiliyor muyuz? Ben biraz teknoloji özürlüyümdür. Bulamadım da. Öyle bir imkan var ise bana da gönderebilir misin hemen koymak isterim. Çok bahsediyorum çünkü dergiden. Çok yazdım:) Çenem düştü. Çok öptüm bye....:)

Veray dedi ki...

Yeni takipçilerdenim...gerçekten harika!Tebrikler!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails