21 Ocak 2011 Cuma

ÇANTAMIZ DA TAMAM !

okiedog



Yaşasın body kardeşliği demekten kendimi alamıyorum :) Canlarım benim, sağolun , varolun.. Sayenizde artık daha güçlüyüm, yalnız değilim, kimse beni body alışverişinden alıkoyamaz :)

Haahahhaa.. Dün 3 tane daha hediye geldi, kolleksiyonum arttı.. oohhhh dermişim :)

Bahanenizin alışveriş turları tam gaz devam ediyor.Evde de son sürat boya işlerine devam. Badana kokusu yüzünden anneme taşındım, ekmek elden su gölden hayatım maşallah gayet rahat ilerliyor. Çoğunuzun hem fikir olacağını düşünüyorum ki sanırım bu günlerimi ÇOOOOOOOOOKKK arayacağım :)Etrafımdakiler yat yatabildiğin kadar diyip duruyorlar :) Ben de öyle yapıyorum.

Bebek hayatımızda herşeyi değiştirdiği gibi ilgi alanlarımızı da direk değiştirdi. Ben internet üzerinden alışverişe meğilli birisiyim oldum olası. Takip ettiğim bir çok site var bu yönde. Ama son dönemde bebeğimiz yüzünden bir çok annenin ve anne adayının takip ettiğini düşündüğüm UNNADO'yu da takip eder oldum.

İşte bu çanta da oradan. Şirketteki arkadaşlarımdan birinin tavsiyesi üzerine edindim OKIEDOG marka anne-bebek çantasını. Çok gözlü ve derin oluşu nedeniyle son derece pratik gözüküyor. İçinde alt açma için bir örtü, kirli torbası, ısı sabitleyen birkaç bölmesi de var.

Pekiiii ... İşte 100 puanlık uzman sorusu geliyor? Ben bu çantaya neler koymalıyım? En çok ne lazım oluyor?

Yedek kıyafet, mendil, bez, belki bir adet oyuncak... Var mı ekleyecek olan?

16 yorum:

ÇAK Çikolata ve Pasta dedi ki...

Çanta süpermiş canım. Güle güle kullan. İçine neler konulur hmmm valla ben de ilk defa anne olacak biri olarak çok tecrübesizim öğrenceğim. Dediğin gibi ıslak mendil, yedek kıyafet, bez, biberon, aklıma bunlar geliyor. Bu arada unnada sitesine üye olabilmek için referans gerekiyor. Bana da referans gönderebilir misin? Mail adresim: cigdemacarr@hotmail.com
Bebeğin sağlıkla, kolay bir doğumla gelsin inşallah. Sevgiler..

Naile dedi ki...

ilahi müge ne oyuncağı :) senin içinse oyuncağın bebek olacak, bebek içinse onun da oyuncası senin iki me.men olacak :P

çanta çok güzel.

sevgiler..

Pelin dedi ki...

Tabi tabi pek çok şey almak lazım:)) (Benim de tuzum olsun:))
Çantanız da pek güzel. Hayırlısıyla bebeğini kucağına alıp mis gibi kokusunu koklamanı dilerim.Sevgiler

Gülçin dedi ki...

En kısa sürede sağlıkla bebeğini kucağına almanı dilerim. :) En çok body lüzum ediyor başlarda ve önlük koyabilirsin aslında en önemlisi ağız sularını silmek için pamuklu bezlerden bolca koy kusma ihtimaline karşıda oldukça iyi. Bu arada çanta güzelmiş :)

zeynep dedi ki...

mügecim ben yine iki kız annesi olarak ufacık tecrübelerimi paylaşayım; çantanda olmazsa olmazlar; bol miktarda bez,yedek body, tulum,yelek,kusmuk mendili,kullanacaksan biberon,mama ki bazı markaların ölçülü mama kapları var çok kullanışlı kocaman mama kutularını taşımak zorunda kalmıyorsun,her zaman mama yapabilmek için küçük boy termos,alkolsüz ıslak havlulardan,ince bir penye battaniye, ilerleyen aylarda diç kaşıyıcı... devam edeeer gider. zaten zamanla sen kendin nelere ihtiyacın olduğunu çok iyi bileceksin.

deniz dedi ki...

Merhaba ,

Bende 3 çocuk annesi olarak, büyük boy buzdolabı poşetlerinden de koymanı tavsiye ederim,kesinlikle çok lazım oluyor,kirlenen kıyafet değişiminde vs.

sevgiler
Deniz

suhuba dedi ki...

Anneler herşeyi anlatmış. Çantanda öyle tabii.

Güloanne mutfakta dedi ki...

canım sizler çok şanslısınız ben iki tane çocuk büyüttüm kayınvalide oldum ama bizim zamanımızda annenizde bilir belki ne bez nede özel çantalar vardı
şimdi bebek şeyleri görünce yanlış zamanda biz anne olmuşuz diye bazen düşünüyorum.
Allah bir sesle kurtarsın hayırlısı olsun sevgiler

Aygül dedi ki...

Mügecim çantanızı güle güle kullanın inş. Ben bebekte sırt çantasını tek geçenlerdenim.Çünkü bazen öyle bir an geliyor ki tek başınıza hem bebeği hemde çantayı taşımak durumunda kalıyorsunuz.O zaman tak sırtına çantayı al eline bebeği çık dışarı:))Bu çanta sanırım hastane için dolacak ilk önce.Ben 3 takım hastane çıkışı+battaniyeleri,ıslak mendil,prima 1 numara bez, emzik+kutusu(emzik vermeyi düşünüyorsan tabi)hastane çıkışlarının içine birer tane patikli alt ve çorap,ekstradan zıbın bodylerden, kirlileri koymak için buzdolabı poşeti tarzı ama daha büyüğü(40*40) sanırım poşet(bunu büyük oğluma bile hala taşırım),ağız bezi.Oyuncağa güldüm:))) Birde anakucağımızı hazırladım.İçine kalın battaniyesini ekledim. Hayırla gelsin. Müge nerede oturuyordun sen?Bana mailden ulaşırsan sana çok faydalı bir alışveriş yeri tarif edebilirim.Fiyat çok uygun:))Kalite süper:))sukunaygul@hotmail.com
Hastane çıkışı ve bodyyyyyyyyyy :)))

kitchenart-ist dedi ki...

Mügecim,
Çok heyecanlı ve bir o kadar da tatlı telaşı olan bir dönemdesin. Allah kolaylık versin ve bebeğine sağlıkla kavuştursun.

Kızım 5 yaşında ama dün gibi aklımda çantayla bütünleşerek gezdiğim günler.

Islak mendili mecbur kaldığım durumlar hariç çok az kullandım ben, evde genelde hakiki gülsuyu ile temizlerdim minik popişini kızımın:)
Pişik kremi olarak 'desitin' vazgeçilmezlerimdendi, serum fizyolojik de her zaman çantamızda acil durumlar için beklerdi. Sık sık o minik burunlar tıkanabiliyor da.
Ve umarım doya doya, bol bol emer seni minik prens geldiğinde.
26 ay emziren bir anne olarak, anne sütünün nasıl mucizeler yarattığına bizzat şahidim ve istediğin zaman seninle paylaşabilirim bu konudaki deneyimlerimi.
Sağlık, mutluluk ve huzurla bebeğini kucağına alman dileğiyle.
Sevgiler

Aygül dedi ki...

Birde sebamed pişik önleyici krem mutlaka çantada olmalı.Daha sonrası için küçük bir çantamız vardı.içinde ateş ölçerden tut tırnak makasına kadar yanımızda dolaşırdık:)))

NzlGl dedi ki...

Bunlardan vazgeçeli seneler olmuş. Yazını okuyunca birden anladım Mügecim:((
Bence en önemlisi bebeğinle geçireceğin bol vakitler olmalı. Bak tecrübe konuşuyor. Çok çabuk büyüyorlar sonra bir bakıyorsun evde kocaman :) biri:)))
Allah bir avazda kurtarsın. Bebişin ağlayınca ne bulduysan onu tıkıvereceksin çantaya :)))
çok öptüm, sevgiler

Canan Zerkinli dedi ki...

selam,bebişiniz şimdiden hayırlı olsun, bende 70günlük anneyim :) bizim çantamızda genelde ; ateş ölçer,burun aspiratörü,pişik kremi,bez,ıslak mendil,alt açma örtüsü, vede yedek kıyafetlerimiz var . Süt sağma makinası kesinlikle al derim ve biberon temizleyiciside :)

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Valla Mügecim, ben düşündüm ki epey eskimişim:) Bu soruna en iyisi yenice anneler cevap versin. Benim bebeğimden bu yana malzemeler bile değişti. Benim söyleyeceklerim sana Çince gibi gelebilir!! 21 sene oldu şaka bir yana. Allah kurtarsın ama tatlı telaşlar bunlar, bence de tadını çıkar..

evatolyesi dedi ki...

Çantanızı bebeğinizin sağlıklı günlerinde kullanın inşallah.Anneler bebek doğduktan hemen sonra neler lazım olacağını çok kısa bir sürede öğrenip bu konuda uzman bile oluyor:)
Sevgilerimle

Unknown dedi ki...

Çanta çok güzelmiş gerçekten, güle güle kullanın.

body,body,body :)
bebek çantasının içinde en çok olması gereken şey body bana göre, o kadar çok çabauk kirleniyor ki body'ler :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails