28 Mart 2011 Pazartesi

BLOGGER DOSTLARIMLA BABY SHOWER PARTİM

IMG_6235


Daha önceleri sizlere hep dostlarımın partilerini ve ayrıntılarını yazmıştım. Önce Sinem'in, sonra Sevgim'in, sonra Sıla'nın, en sonda da Esra'nın... İşte bu sefer kendi baby shower hikayemi yazma vaktim geldi, hem de bir değil iki parti birden yaparak :) İki parti de neyin nesi demeyin, blogger arkadaşlarımla ayrı diğer arkadaş gruplarımla ayrı yapma kararımı aylar önce vermiştim. Hem rutin ev gezmelerimiz böylelikle bozulmayacaktı hem de kendimize has sohbetimiz baki kalacaktı. Böyle olunca aylar önce başladım hazırlanmaya. Aslında Nesli'deki buluşmadan beri çıtanın yükselmesinin verdiği inceden bir gerilim yok değildi hani üzerimde. Eeee çıta ve beklentiler yükselmişti bir kere, bana düşen de bu çıtayı yakalama gayreti göstermekti. Menü konusunda hiç bir endişem yoktu, zaten her gelen elinde bir lezzet hazinesi ile geldiği için her toplantımız birbirinden nefis sofralarla bezeniyordu. Benim asıl düşünmem gereken o ruhu eve ve sofraya yansıtmamdı. Malesef ev sahibi olunca çok fotoğraf çekemiyor insan, bir kaç detayı atlamışım ama umarım diğer objektifler yakalamıştır.


Sofradaki detaylarla başlayalım isterseniz:


IMG_6176



Aras'cığımın partisinde bir klasiği, mavi ve beyazı kullandım. Eminönü'ne haftalar önce gidip alışverişimi yaptığımda da kafamda bu fikirle satınaldım ayrıntıları. Sandalyelerin süslemesinde mavi tüllerden yaptığım minik ponponları kullandım. Bu ponponları yaparken daha önce Sıla'nın partisinde yaptığım kağıt süslerin yapımındaki tekniği uyguladım. Eminönün'den aldığım origamik kutuları mavi kurdelerle süsleyerek içerisine draje ve bonbon çikolatalar koydum. Masaya serpiştirdiğim "baby" yazıları da sevimli birer ayrıntı oldular.


IMG_6181

Peçete konusunda çok çalıştım sanırım. Önce peçetelik yapmak adına bazı girişimlerim oldu, sonra nedense istediğim bu değil diyerek internette araştırmalarım devam etti ve sonunda "işte bu!" dediğim bir şeyle karşılaştım. Aradığım peçeteyi bulmuştum ki hakikaten çok sevildiler :)

IMG_6174

Her bir konuğum için hazırladığım isim kartları ve pişirdikleri enfes lezzetler için özel etiketleri de masaya ve büfeye yerleştirdim ve son olarak tek eksiğim çiçekti. Enginciğimi gece vakti çiçekçiye gönderdim ve sonrasında bir kaç dokunuş ve bir kaç kalp ilavesi ile o işimi de böylelikle halletmiş oldum :)

IMG_6186


Pekiiii..... neler yedik ? İşte baby shower partimin tam benim damak tadıma göre tuzlusu bol enfes menüsü :


IMG_6228


Münevver Abla'nın Pırasalı Arnavut Böreği

IMG_6208



Fadime'nin meşhur Zeytinyağlı Sarmaları

IMG_6225


Selen'den Elmalı & Kuru Üzümlü Lahana Salatası

IMG_6215


Pınar'dan Kısır

IMG_6205


Nesli'den Limonlu Bar

IMG_6223


Ayşem'den Muhteşem Krem Karamel Kavanozları

IMG_6218



Yasemin'in yaptığı harika Baby Shower pastamız


IMG_6224


Ve benim yaptıklarım... Yeni bir tarif.. lezzeti ile beğeni toplayan Fransız Böreği Terine, tuzlu kurabiyelerim, kızartma severlerin kapıştığı anneciğimin elinin değdiği Ada Meze, özel siparişle Actify Patates Kızartması ve fotoğrafı çekilmemiş naneli limonata...



IMG_6207


IMG_6195


IMG_6204


IMG_6231

Veee... oğluşumun adının yazdığı harf kurabiye ağacı :)

IMG_6192


Önümüzdeki hafta da daha büyük bir organizasyonum var.. Orası için başka hazırlıklarım olacak, sürüyor :) Parti kızı oldum anlayacağınız.. Şimdilik benden bu kadar.


Fotoğrafların devamı burada..


Afiyetle & sağlıkla,

12 yorum:

Unknown dedi ki...

ne yorum yazılabilirki herşey harika peçete ve kurabiye ağcına bayıldım zaten.emeği geçenlere ellerine sağlık diyorum.

yemekbiraşk dedi ki...

çok güzel detaylarla süslü nefis bir sofra olmuş.. hayırlısıyla kucağınıza alma dileklerimle..

durutarifler dedi ki...

Parti kızını dikkatle izlemeye devam ediyorz :))
Sevgiler

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

herşey nefis görünüyor...ellerinize emeğinize sağlık sevgiler

NiLaY dedi ki...

Herşey harika görünüyor Müge, doğuma kadar partilere devam sonra da sağlıkla Aras'ına kavuş bakalım :))

Selin Ergeçer dedi ki...

Herşey mükemmel gözüküyor :) masa dekorasyonu ayrı güzel, yiyecek büfesi ayrı güzel, bayıldım hepsine :)

Nesobaby dedi ki...

oyyy ne güzel olmuş herşeyyy
Herkesin eline sağlık
Çok uğraşmışın Müge'cim ama değmiş onca emeğe :)
Keşke Aras da görebilse göbişinden bu hazırlıkları ne şanslı bebişim ben derdi :))))

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Mügecim; ben bu yeni moda partilerden anlayamayacak yaşa geldim:)) maalesef ama çok da hoş doğrusu. Hepsi çok güzel ama butik pasta (mavili) nefis. Herkesin, hepinizin ellerine sağlık. Şimdiden hayırlı olsun, kolay gelsin canım..

Tümay Öztürk dedi ki...

Canım benim öncelikle ne kadar tatlı olmuşsun hamilelik ne kadar yakışmış:) Bayıldım:) Çok kiloda almamışsın. Aras bebek ne kadar şanslı hem senin gibi güzel bir annesi güzel bir ailesi olacak. hem de etrafında onuniçin bu kadar çok özenen teyzeleri. Herşey tüm detaylar çok güzel olmuş hayatım. Umarım sonuna kadar hep böyle güzel devam eder herşey:) Aras'ı okşa benim için:)

Bayram Kombesi dedi ki...

Coook guzel Mugecigim. Hepinizin ellerine saglik. Rabbim hayirlisiyla kavusmayi nasib etsin oglunla. Bir avazda insaAllah.

Aycan dedi ki...

Herşey harika görünüyor.Emeği geçenlerin ellerine sağlık.

Selamlar;

serap dedi ki...

açıkcası sizi tebrik ederim... herşy mükemmel görünüyor... benim merak ettiğim mekan olarak nereyi kullandığınız.... cevaplarsanız çok memnun olurum.... teşekkürler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails