27 Eylül 2011 Salı

BİR DÖNDÜK PİR DÖNDÜK



Aras daha 40 günlük değildi, biz Yalova'ya göçtüğümüzde. Göçtüğümüz diyorum çünkü bizim yazlığa gidişimizi ancak bu kelime ifade eder :) Aras'ın yatağı, küveti, kovası, steril makinası, osu, busu derken biz bir koca minübüs ile yazlığa göçtük :)
40 uçurduk, 3 ay partisi yaptık derken günler geçti.. Tam 3,5 ayı Yalovanın oksijenini soluyarak geçirdik. Aras sokağa, insanlara, gezmeye alıştı, çantası ile her yere taşındı durdu. Yaz biterken Yalova'dan yine aynı kocaaaa minübüse doluştuğumuzda Aras artık 5 ayını bitirmek üzereydi. Evet artık İstanbuldayız. Aras bile farkında, yerini yadırgadı. Korna seslerinden korktu, uyku düzeni bile değişti. Park bahçe isteyen gözlerle bakıyor sanki :)
O minübüsteki eşyalar eve sığamadı bir türlü... Öffff dönmek istiyorum ben diyorum o dağ gibi ütüleri görünce. Neyse artık bulucaz yeni düzenimizi. Bu arada işe dönmeme de şunun şurasında sadece 3 hafta kaldı. Bakalım kuzumu nasıl bırakacağım geride...
Bu dönüş bana umarım sizlerle daha sık görüşme fırsatı verecek.
En kısa zamanda yemeği bahane edelim...Yemekbahane'de görüşmeye devam edelim...
Afiyetle & sağlıkla,

6 yorum:

leyla nurhan dedi ki...

kolay değil evden eve dolaşmanın zorluklarını çok iyi bilirim.
kolay gelsin.ben her hafta sonu yaşıyorum bunu yaz bitene dek düşünün benim halimi
leyla nurhan
www.cafeoneminute.blogspot.com

Dışavurum dedi ki...

Hoşgeldiniz Mügeciğim, güzel bir kış geçiririz umarım.

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

hoşgeldiniz...önce ütü ve yerleşme tabiki.....mutfak nede olsa olur...kolay gelsin siz...

YELDA dedi ki...

Hoşgeldinizz, kısa zamanda düzeninizi kurarsınız elbette ama o işe başlama dönemi yok mu bana da çok zor gelmişti ama en azından daha bebecik oldukları için bırakıp gitmek daha kolay oluyor, insanoğlu herşeye alışıyor , tüm güzelliklerle sizinle ve bebeğinizle olsun....

NzlGl dedi ki...

Hoşgeldiniz, kolaylıklar diliyorum. sevgiler

Şirince Tatlar dedi ki...

Allah kolaylık versin canım ilk başlarda zorlanırsın biraz ama sonra alışır yemeye,,1 kaşık bile yese yeter ona hergün dozunu arttırırsın..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails