4 Mart 2012 Pazar

BİR BLOGGER TOPLANTISI VESİLESİ ARAS'A DİŞ BUĞDAYI PARTİSİ

Bu tembel annenin, fotoğrafları yüklemeye vakit ayıramadığı için ancak yayınlayabildiği, çok sevgili arkadaşlarımın bizim evde Aras'a Diş Buğdayı yapalım vesilesi ile toplanmamızın üzerinden bir ay geçti. Olsun geç olsun güç olmasın, mantığı ile en azından yayınlayabiliyor olmamıza şükür edip başlayalım partimizin detaylarını vermeye. Bizim buluşmalarda yenilecek şeylerin görselliği kadar sofranın da görselliği önemli artık biliyorsunuz.
Günü kararlaştırdığımız andan itibaren ben yine tıpkı geçen seneki baby shower partimizde olduğu gibi masa düzeni konusunda düşünmeye başladım ve kararımı baharı simgeleyen çiçekli bir sofra olması yönünde verdim. Peçete halkalarına uygun, isim ve menü kartları yaptım.

Peçete ve İsim Kartları

Mudo'dan aldığım iki parça runner örtüyü sererek soframın hazırlığını tamamladım.

IMG_0475

Menümüzü yine ortak şekilde oluşturduk.Bu sefer gözümüz pek doymadı sanırım zira Yasemin ve bana nedense az geldi :) Geliba gelen kişi sayısı düşük olduğu için çeşidimiz de az olduğu için gözümüz doymadı. Ama bundan sonrakinde korkarım bunun acısını fena çıkaracağız :)
Menüde;
Pınar'dan Yoğurtlu Havuçlu Salata


Havuçlu Salata
Münevver Abla'dan Çatlak Kurabiye ve dillere destan Macaronlar

Macaron

Çatlak Kurabiye
Selen'den tadına doyamadığımız Kıymalı & Bulgurlu Börek

Kıymalı Bulgurlu Börek
Nesli'den Mahlepli Kurabiye

Mahlepli Kurabiye
ve benim yaptığım Rulo Patates Salatası ve Franbuazlı Cheesecake vardı..

Franbuazlı Cheesecake

Rulo Patates Salatası
Tabii pastasız olur mu? Her zamanki ustalığı ile Aras için özel yaptığı Diş Buğdayı Pastası da Yaseminciğimden geldi..

Diş Buğdayı Pastası

Yemek faslı bitince sıra buluşmamıza vesile olan Aras'a Diş Buğdayı ritüellerini gerçekleştirmeye geldi. İnternetten okuyup araştırdığım bilgilere dayanarak Aras'ın dişlerinin rahat, düzgün ve inci gibi çıkması için iyi temennileri simgeleyen bir kaç şey yaptık önce.

Aras'ın henüz 2 dişi çıktığı için geriye kalan 30 dişi simgeleyen kadar buğday tanesini Aras'ın başından döktük.

Diş Buğdayı Ritüeli

Daha sonra da Aras'ın ileride seçebileceği meslekleri temsilen bazı objeleri önüne dizdik. Cetvel,makas,merdane :) (pastacı anne olunca, merdanesiz elbette olmazdı), ilaç kutusu, ateş ölçer, gemi maketi, kalem ...
Aras mühendisi temsilen cetveli seçti :)

Diş Buğdayı Ritüeli

Diş Buğdayı
Son olarak da haşladığım aşurelik buğday ve nohutları, arzuya göre fındık,fıstık,pudra şekeri,kuş üzümü ve cevizle lezzetlendirdiğimiz diş buğdaylarını ikram ettim. Bir kasenin içerisine koyduğum sürpriz Esra'cığıma denk geldi. Şimdi kendisinin Aras'ı baştan aşağıya donatması gerekiyor :)

Engin'in dediği gibi bana parti yapmaya vesile olsun :) Şimdi sırada Nisan'daki doğumgünümüz var :)

15 yorum:

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

canım ben geldim
çok hoş eylenceli vakit geçirmişsiniz.
nice mutlu günler dilerim
:)))

Emel Kurt dedi ki...

Selam Allah Aras bebege saglikli bir omur,saglikli disler versin. Cok ozenerek hazirlamissiniz softanizi, bereketiniz hic eksik olmasin. Sevgiler...

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

Muhteşem bir sofra olmuş çok zevkli ve çok özenilerek hazırlandığı belli. Arkadaşlarınızın ve sizin ellerinize sağlık.

Aras'ın dişi de yaşı da ömrü de hayırlı olsun :)

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Nice güzellikler Aras ın olsun sevgiler...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

maşallah Aras'a,kocaman bir çocuk oldu şaka maka:)))
çok öperim sizi canım çoook

Gülsüm dedi ki...

Cok güzel olmus dis partiniz... Makaronlarada bayildim :)
Sevgiler

Berceste dedi ki...

Hersey harika gorunuyor. Inci gibi disleri olsun Aras kuzusunun :)

Adsız dedi ki...

Merhaba;
Aras ile nice güzel günler geçirmeni dileğiyle...

İsim kartlarını ve diğer kartları nasıl hazırlıyorsunuz?
Özelikle kullanılan resimler güzel

Yardımcı olursanız sevinirim.
Sevgiler
Satush

durutarifler dedi ki...

Her şey çok güzel olmuş
Ellerine sağlık
İyi haftalar

Adsız dedi ki...

havuçun faydaları
http://www.sifalibitki.biz/havuc.html

Adsız dedi ki...

münevver abladan çatlak kurabiye tarifini istiyorumm ;)

Adsız dedi ki...

münnevver abladan çatlak kurabiye tarifini istiyorum ;) teşekkürler
yüksel

PINKY FASHION dedi ki...

Macaronlar harika görünüyor, bloğunda macaron tarifi bulamadım, bir ara verirsen çok sevinirim:))

ella dedi ki...

müthiş müthiş müthiş makaronlar hele harika :)

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails