28 Nisan 2012 Cumartesi

BUGUN ARAS'İN DOGUMGUNU

Dogum yaptıktan sanırım sadece 4-5 gün sonraydi ... Anneme bir geceyarısı su soruyu sormuştum "34 yıldır annelik denen bu ağır yükü nasıl taşıyorsun?" diye ve bu çok yorucuymus, yüreğim yoruldu benim demiştim, henüz 5 günlük bebeğime dair duydugum kaygı hissiyle.. Annem anlamlı bir sekilde gulumsemis, alisirsin demişti..."anne olunca anlarsın" dedikleri şeyi yasıyordum sanırım. Bugün bebeğimle kavuştuğum gün, yeniden doğduğum, varlığımın anlamının arttığı, hayatta gercekten bir ise yaradığımı tam olarak hissettiğim gün...
Aras'a...
Ben klavye ile yazmayı bilen eline kağıt kalem pek almayan bir anneyim :) bugüne kadar sana ya hep mail atmamın ya da bloga yazmamın sebebi sanırım bu alışkanlık ! O yüzden senin bir hatıra defterin olmadı güzel oğlum :)
Gözlerinin icine baktığım o gün yani doğduğun gün bana can verdin sen, minicik ellerini avuçlarımın icine aldığımda kalbim sicacik oldu bebeğim. Sen, hayatımı, hayata bakışımı, hayatın anlamını, hayattaki anlamımı değiştirdin benim. Sen yokken meger biz bosluktaymisiz, sen bütün aileyi doldurdun... Teyzemin dediği gibi evimizin altın topu oldun,en büyük zenginliğimiz...
İyi ki geldin Aras ...
İyi ki doğdun güzel kuzum..
Seni çok seviyorum ... Hadi seslen bana kocaman ANNEMM de :)
Ben buradayım,yanıbaşında ..
Bu arada o gün sorduğum soruya alisirsin diyen annemi şimdi daha iyi anlıyorum, anneler o yüke alışmazmış, o kaygı hiç girmezmiş anneler o yükü bilerek hissederek yasamaya devam ederlermiş ...
Tüm annelere sevgilerimle!

10 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Mügecim daha dün gibi hakikaten! Aras doğdu, büyüdü ve ilk doğumgünü kutluyor! Ne mutlu size:) Maşallah! Doğumgünü mutlu olsun Aras'ın! İyi ki doğurmuşsun;) Öpüyoruz;)

Aysen Çakmaktepe dedi ki...

mügecim arasın dogum günü kutlu olsun benimde bir oğlum var deniz bende hep senin yaşadığın kayıları yasadım ve halen de yaşıyorum ama onlarla yaşamaya alıştım sen güzel bi annesin öptüm.

YELDA dedi ki...

Nice mutlu yıllara Müge Hanım sağlıkla sıhhatle oğlunuzun daha nice yaşlarını görürsünüz inşallah...

birsence dedi ki...

Seni 19 aylık taze anne olarak o kadar iyi anlıyorumki..bende kızım daha 3,4 günlükken ya okulda kızımı iter ve düşürürlerse diye saatlerce ağlamıştım...ve inanmazsın hala bu hisler yüzünden gece uykularım kaçar...

Diyebilirimki Allah bu hissettiklerimizi yaşamak için çırpınan bütün kadınlara bunu hissi yaşatsın hepsi anne olabilsin...

Arasın yeni yaşını en içten dileklerimle kutluyorum...mutluluk hep onunla olsun hastalık uzak dursun hep gülsün hep sevsin hep sevilsin analı babalı büyüsün...

Seninde anneliğinin 1.yılını kutlarım mügecim sevgiler...

reyhane dedi ki...

Nice güzel yaşlar dilerim

Naile dedi ki...

o kadar oldu mu? Kutlu mutlu olsun :)

Adsız dedi ki...

merhaba canım Müge'ciğim, annenin cevabı çoook doğru, yazdıkların gözlerimi ıslattı nedense. Bu bir ömür boyu,güzel güzel sürecek uzun yolculuğun başı.yaşadığımız süre içinde sadece fedakarlık baş rolde. Bir çocuğun annesine sevgisi, tüm soruların hem cevabı, hem de anne için yüklerin sıfırlanması.Bu nedenle şimdiden anneler günün kutlu olsun, bu muhteşem hediyenin tadını çıkar canım, tekrar Aras'ı ve seni öpüyor, anneni de kutluyorum.gül Esen

HÜLYA dedi ki...

Aras in dogumgünü kutlu olsun :-) Daha nice saglikli, mutlu senelere.
Sevgilerim ile

Adsız dedi ki...

NİCE MUTLU YAŞLARA İNŞALLAH BENİMDE OĞLUM AYNI GÜN DOĞDU AYNI YAŞTALAR HAYATIN ANLAMI ONLAR SEVGİLER SEVİM

Unknown dedi ki...

ne kadar anlayarak okuyorum yazdıklarını ayn duygular içindeyim seninle bebeğin iyiki doğmuş uzun mutlu bir ömür diliyorum.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails