10 Eylül 2012 Pazartesi

KRONOLOJİ DENEN ŞEY




0- Doğdum :)
1- Hatırlamıyorum ama İznik'e taşındım
2- Edirne'deydim artık
3- Daha 3'e varamadan kreş başladı
4- İstanbul .. İstanbul ...
5- Yeni okul.. yeni hayat
6- Ay başında annemin alacağı hamburgeri beklediğim anlar
7- Okuyabilmek
8- Keşke adım Filiz olsaydı dediğimi hatırlıyorum :) Nedense ???
9- Okulum değişti ...
10 - Öğretmenim değişti
11- Hayır artık değiştirmeyeceğim.. Annem öğlenci ben sabahçıyım.. Evde tek başıma kalabiliyorum..
12- Büyüdüm .. Önlük değil, forma giyiyorum.. Eteğimi kıvırdım :)
13- Adımın İngilizcesi yokmuş :) İngilizce öğreniyorum
14- Çıkmak ?? Neden çıkmak deniyor acaba :)
15- Folklör ... Tey teyyyyyyy!
16- Fen mi Matematik mi ne okumalı ?
17 - Aşık oldum !!!
18 - Hayatımdaki en büyük yarayı kazıdım.. Annemle özgürüz !
19 - Lütfen kazanayım Allahım lütfen !!
20 - İ.Ü. Latin Dili
21 - Okey oynamaktan sınıfta kalan kaç kişi var?
22 - Çalış .. çalış .. çalış... 4 yılda bitmeli !
23 - Latince konuşulmayan bir dildir :)
24 - Mezun.com :)
25 - Alo Anne ! Terfi ettim yuppiii !
26 - Alo Anne ! Beni istemeye geliyorlar ...
27 - Evet .. Evet .. Evet ...
28 - Alo Anne ! Beyazları 90'da yıkadım, bumburuşuk oldular, açılır mı?
29 - www.yemekbahane.blogspot.com blog açtım, okudunuz mu?
30- Perşembe - Evde temizlik var , Cuma - Ekiple toplantı yapılacak , cumartesi - pasta kursu , Pazar - kahvaltıya misafir
31 - Haftasonu gelemem, siparişlerim var, pasta yapmam lazım
32 - Yemek pişirmeyi seviyorum!
33 - Nefes almaya şükrettim ... Korktum .. Çok korktum ...
34 - Arttım.. Yükseldim.. Değerlendim.. Aras'ım geldi dünyaya
35 .....

Hayat bu ne getirecek bana , bizlere ...Yol yarılandı mı bilinmez ..
Anacım! iyi ki doğurdun ...

Sağlıkla & afiyetle !

12 yorum:

nilep24 dedi ki...

ne kadar güzel özetlemişsiniz.iyiki doğdunuz yeni yaşınızdada umartım çok güzel şeyler biriktirirsizniz:)

Dışavurum dedi ki...

Koronoloji şahane

Zeynep'in Evi dedi ki...

ay harika! okumak çok keyifliydi

Sinem Ergun dedi ki...

hatırladıklarımı ekliyim bende
13- aynı sınıftayız yaşasın ama Arzuyla oturuyorsun
15 - Odanda bana günlüklerini gösteriyordun (kaç cilt öyle:)
16- Benim odamda giydiğimiz acayip kıyafetlerle çektiğimiz fotoğraflar
17- Akşam erken yatıcam ben, siz eğlenin:) (Belek)
19-KOzalak boyadık biraz da tuvalde çalışalım mı:)
20- Biz otobüsten el salladıktna sonra nereye gittiler acaba:)
22- Okulunu ve okey oynadığın yeri gösterdin bana:)
25-Ogün yanımdan hiç ayrılmadın ve pırıl pırıl:) arabayla Evlendirme Dairesine gittik ikimiz ön koltukta:)
26- Pek sevdiğin balıkları pişirdik yedik bizde
27- Gelin arabasını bekledik sizde, akşam çok eğlendik
28-Evinin dekorasyonuna bayıldım, sıcacık tıpkı senin gibi
29- ne süper bişey blogun, hiç kaçırmam arada yorum da yazarım
30- ebe hanımcım yetiş hastaneye fotoğraf makinanla
31- kahvaltı davetlerin ne kadar lezzetli hep çağırsana bizi
32-sayende benim de blogum var
33- Ajandanın tohumunu attın
34-ebe cim koş yine geliyor bir tane
35-seni herzaman çok sevicem canım arkadaşım hep yanımda ol

GEZGIN dedi ki...

Bayıldım buna... İyi ki doğdun. Nice mutlu yaşlara...

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

:) İyi ki doğdunuz, Allah hep sevdiklerinizle mutlulukla geçireceğiniz bir ömür nasip etsin.

Yasemin dedi ki...

ne de guzel yazmissin!!! bahanem benim iiki dogdun!!! iikiii !

Pumpulininmutfagi dedi ki...

Keyifle okudum:)harika olmuş

Oktay Usta dedi ki...

Ne hoş bir anlatım olmuş çok teşekkürler anılar dolu dolu yaşadıkça güzeldir. iyi bloglamalar.

Unknown dedi ki...

Ne guzel yazmışsın bayıldım :)))
İyiki doğmuşsun nİce nice yıllar saglikla :))

Selen dedi ki...

Mugecim cok guzel yazmissin. Ben 30 dan sonra katildim bu listeye :) umarim sonuna kadar da hep beraber yaninda oluruz...

Dışavurum dedi ki...

Bu Sinem'in kronolijisi ağlatırmış ama...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails