24 Aralık 2012 Pazartesi

YILBAŞI TEMALI YİYECEKLER-ÇAM AĞACI KARPER PEYNİR TABAĞI

Çam Ağacı Karper Peynir Tabağı

Yılbaşı sofralarında genel süslemeleri sevdiğim kadar, yiyeceklerde tema olmasına da bayılıyorum. Bu konuda hayli yaratıcı fikirler var...Bu yiyecekler sofraya  yeni yıl coşkusunu da taşıdıkları için daha da keyifli bir masa oluşmasına neden oluyor diye düşünüyorum. Özellikle davet sofralarında peynir tabağını ayrıca bulundurmayı çok severim. O yüzden bu sene geçtiğimiz senelerde yaptığım peynir toplarından farklı olarak bu karper peynirleri yapmaya karar verdim. Hazırlaması son derece pratik ama görüntüsü çok keyifli bu tabak, misafirlerinizi şaşırtmak ve gülümsetmek için birebir, güvenin bana :)

Sadece karperlerinizi bozmadan paketinden çıkartın yeter :)

Gerisi biraz dereotu, ufak ufak kıyılmış kırmızı biber, ortadan ikiye kırılmış çubuk krakere kalıyor ..
Dereotlarını şöyle dal dal koymak tam da ağaç görüntüsü yaratmak için ideal, aklınızda bulunsun.

Afiyetle & sağlıkla,

8 yorum:

İkizBebek dedi ki...

şahane fikir, bende yılbaşında ya da ertesi günü kahvaltı için yapacağım.
süper olmuş.

birsence dedi ki...

gazete için yılbaşıydı konum senden çok yararlandım mügeciğim sağolasın:) seneyede kızlar sende toplansınlar:)

Unknown dedi ki...

harika fikir bayıldım
bir çok insana da seni kaynak gösterdim baksınlar diye:)

*mehtap dedi ki...

çok güzel bir fikir,eline sağlık.

red riding hood dedi ki...

cidden çok yaratıcı :)) yılbaşına çok uygun ellerinize sağlık !!

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

Hakikaten hem kolay, hem de gerçeğe ne kadar yakın :) Ellerinize sağlık.

Deniz dedi ki...

Harika bir fikir. Peynir tabağı çok şık olmuş.

Lezzetli Sanatlar dedi ki...

Harika sunumlar, bayıldım...
Ellerinize sağlık, hepsi birbirinden güzel ve lezzetli; hepsini denemek istiyorum.
Süperler.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails