20 Aralık 2013 Cuma

2014 YILBAŞI SOFRASI - DORE TOPRAK TONLARI KONSEPTLİ

Su gibi akıp giden zaman yine aktı..
2013'e girerken bu seneden beklentilerimi bir hashtag ile özetlemiştim ... #busabahbaşka..
#busabahbaşka diyerek hep başka ve özel kılmaya çalıştım 2013'ü..
Belki de uzun mesaili günlerin sonrasında kendime verdiğim o güzel molaydı 2013'ü başka yapan..
Oğlumla doya doya vakit geçirdiğim, sevdiklerimle doya doya beraber olduğum, herkes koştura koştura yaşarken kaplumbağa misali adım atarak hayatın tadını çıkarttığım bir yıl oldu...
Mola bitti yılın sonuna doğru :) Tekrar maratona girdim ama olsun.. 2013'ü sevdim, 2014'ü daha da sevicem :)
2014'ün hashtagi #sonradeğilşimdi benim için ...
Ben 2014'te ertelememeyi hedef koydum kendime..
Ya sizin için ne ?
Bu giriş yazısından sonra gelelim mevzumuza..
Artık gelenek oldu bende..Her yıla özel bir konsept masayı önden sizlerle paylaşmak.. En son geçen sene yeşil - gümüş yapmıştık.. Yılbaşı Sofrası
Bu sene daha toprak tonlarını tercih ettim.. Yeni değiştirdiğim evin dekorasyonuna da uygun olacağını düşünerek..
Evlendiğim ilk senelerde aldığım dore supla tabaklarımı (Tantitoni) beyaz porselen takımımla kullandım.
Sağolsun Zeynep'ciğim, hayalimde kurduğum tarçın kabuklu dekorasyonu benim için bej peçetelere (Madame Coco) uyguladı. Bir sicimi kabuk tarçınların içinden geçirerek peçeteleri bağladı ve bağlarken benim için getirdiği dore çam ağaçları ile kurguyu tamamladı :)
Geçen sene de renkli draje kullanmıştım, bu sene de yineledim.. Bulduğum tonlar tabakta bence çok hoş durdular.



Yılbaşı Sofrası

Yapay çam halkaların içerisinde dore sprey ile renklendirilmiş gerçek kozalaklar ve ortaya serpiştirilmiş dore figürler de yalın ama şık bir detay kattı.


Yılbaşı Sofrası

Yılbaşı Sofrası

Yılbaşı Sofrası
,

Yılbaşı Sofrası

Tavan süslemesini de yine ihmal etmedik.. Bu Zeynep'in bana sürprizi oldu aslında :) Kağıt dore ponpon ve sarkan küreler..

Yılbaşı Sofrası

Yılbaşı hazırlıklarına menü tavsiyeleri ve tariflerle devam edeceğiz..

Yemekbahane'de yılbaşını yaşamaya devam :)

3 yorum:

Elift dedi ki...

Benim için önceki yıllar hep huzur, mutluluk, sağlık, düzen, dinginlikti temalar, bu yıl "hissederek yaşa"yacağım, her günü, her anı, iyi ve kötü her anıyı..hiseedeceğim, hissettikçe yaşadığımı anlayacağım...

Unknown dedi ki...

Müge'cim harika bir fikir her sene insanın bir mottosu olmalı yazını okurken ben kendiminkine en uygununu #uyanış olarak düşündüm. Bu sene uyanmanın, kendini farketmenin, kendine değer vermenin ve rutine çelme takmanın senesidir diyorum.Süper fikir için teşekkürler, yılbaşı davetin ise mükemmeldi,tekrar eline sağlık.

mavibeyazyemekler dedi ki...

Çok şık bir sofra olmuş.Ellerinize sağlık..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails