28 Aralık 2015 Pazartesi

YILBAŞI SOFRANIZA KÜÇÜK DOKUNUŞLAR

Senede sadece bir kere salatalığı salatalık, peyniri peynir olmaktan öteye taşımak mı .. Neden olmasın..? Eğer benim kafamdaysanız yani instagram hesabımda sıkça kullandığım hashtag gibi #partikafası varsa sizde de .. bu çok kolay bir şey.. hem eğlenceli, hem ekonomik hem de herkesi mutlu edecek bir şey..
Misal.. bu salatalıkların durumu.. Aslında çok daha özenerek hazırlayacaktım ama vaktim ancak buna yetti.. Marketten aldığım süzme yoğurdu, nane ile tatlandırıp kendimce bir haydari yarattım aslında :) Kalınca seçtiğim salatalıkları verev keserek oydum ve içlerine haydari doldurdum.. Üzerine de gravyer peynir, maydanoz ve kırmızı kambo biberler serpiştirdim..
Haydari Dolgulu Salatalık

Bu yazımda zaten bir çok kanepe çeşidine yer vermiştim.. Bir buraya göz atın isterseniz..
Alacağınız peynirleri ikram etmenin bir çok zevkli ve kolay yolu var ...

Kanepe

Yiyeceklerin ne olduğunu evet görüyoruz .. ama bunu yazarak bu sefer bir farklılık yapsanız..
Çam ağacı şeklinde keseceğiniz bir menü kartı misafirlerinizin eminim çok hoşuna gidecektir. Bunu asamazsanız bir kürdana bantla yapıştırıp ikramlarınızın üzerlerine iliştirebilirsiniz..
Yılbaşı Süsleme
İçine ne koyacağınız tamamen bütçenize ve zevkinize kalmış bu mini dürümler, gayet lezzetli bir atıştırmalık olacaktır. Süsleme tercihi ise sadece zevkinizle sınırlı ..

Hindi Wrap

Daha önceki bazı sunum önerilerimi yazdığım postları da okuyabilir bir fikir edinebilirsiniz. Bunların aynısı olmasa da aklınıza eminim bir fikir getirecek, değişik bir sunum yapmak için siz de marifetinizi ortaya koyacaksınız.

Şimdiden hepinize mutlu yıllar diliyorum. Rengarenk, neşe dolu, sevgi ve hoşgörü dolu sofralarınız olsun..

Afiyet ve sağlıkla,

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails